HTML

Aussie adventures 2009-...

Ime a blog az ausztráliai tartózkodásomról. Remélem mindenkinek ki tudom ezzel elégiteni az igényeit. Irjatok majd az otthoni eseményekről!

Friss topikok

Linkblog

Falmászás:-))) és egyéb események

2009.11.16. 05:45 SH. Hanna

Csütörtökön nem kellett hajnalban kelni. Úgyh apukámmal elmentünk shoppingolni:-). Egy viszonylag nagy outletba mentünk az olimpiai park környékén. Nekem annyira nem tetszett, csak egy-két nagy leárazás volt. Azért sikerült kicsit bevásárolni apukámnak is meg nekem is, teljesedik a ruhatáram… Este pedig elmentem Laurával, és egy haverjával (akinél a házi buli volt) falat mászni. Még sosem voltam, de teljesen beleszerettem:-) Node kezdjük az odaúttal… Igen kalandosra sikerült, mert szegény kocsinknak felforrt a hűtővize, úgyh szépen félreálltunk, vártunk, h kihüljön, hazaspuriztunk és kocsit cseréltünk. Úgyh egy órával később értünk oda, mint terveztük, és olyan este f9 körül nekiláttunk a falak meghóditásának. Kaptam egy kb 5 perces oktatást, aztán csak másztam, másztam és másztam… Azt mondták, hogy nagyon-nagyon jó vagyok egy kezdőhöz képest, született tehetség:-) Ez asszem az evezős izmaimnak és kitartásomnak köszönhető, mert azért az alkatomra nem nagyon mondható, h igazi hegymászó… A pályák szinei jelentik a nehézségi fokokat, és én a legkönnyebb fokozaton a legnehezebb útvonalakat is meg tudtam csináltam. Kb 2 órát voltunk ott, és utána 11-re értem haza (persze másnap edzés…) de nagyon megérte.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ime a csarnokocska

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Egy 16m-es fal kisebb akadályokkal, melyet Hanna könnyedén meghóditott:-) (a fehér pötty a kötél tetején az én lennék)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 És a mozgó fal, aminek szintén sikerült megérinteni a tetejét

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Másnap szerencsére 4x-oztunk reggel. Eredetileg kisegység lett volna, és már el is kezdtük kihordani a hajókat, én már felszereltem, az egyik lány már majdnem elrugott, de aztán megkegyelmezett az edző, és mivel pont 4-en voltunk és elég nagy volt a szél, visszarendelt bennünket és megengedte, hogy hogyha akarunk 4x-ozhatunk:-) Erre már elég régóta vártam, már kicsit úntam a szkiffes szenvedéseket… Egy kb 2 éves sykes hajóba mentünk, de szerintem rosszabb álapotban volt, mint a Lugano. Az edzés megint a 10 percek voltak, 16-ról, de az utolsó 20-as tempotól. Hát most átéreztem, h milyen 16-tal evezni… Elég nehéz volt lekövetni a tempót, áthúzást és közben még fülelnem kellett, hátha kapok valamilyen angol nyelvű evezős utasitást… Asszem nagyon sokat kell még fejlődnöm technikailag, és sajnos az állóképességileg és erőnlétileg is van hova javulni… Összeségében egész jó lett volna, ha nem lett volna annyira rossz a viz, és az első nyomatás alatt nem csapott volna be az egyik motorosnak a hulláma… És itt valamiért nem nagyon védi meg az egyest a hullámtörő, ő kapta a legnagyobbat. Én 3-as voltam  (mert az a csaj hiányzott), és nálam nem is csapott be. Erről jut eszembe az egyik lánynak segitettem egyszer bevinni a hajóját és szóltam, h épp hullámtörőre raktuk, erre mondta, h az a legerősebb pontja a hajónak… (No comment…) Ezek után megkérdeztem, h egyesületi hajó, és kiderült, hogy a skiffek, amiket a lányok használnak, majnem mind magán hajók, méghozzá elég jók...

Csináltam újabb képeket a kondiról, és az evezősök figyelmébe ajánlanám a következő kiirást, ami a kondiban van kifüggesztve:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 És a kondi, a gyönyörű tégla falaival:-) Azért a felszerelés nem rossz…


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Szombaton életem egyik legrosszabb szkiffelését produkáltam, asszem nagyon fáradt voltam és elég nagy volt a szél (de sajnos csak 3-an voltunk, úgyh nem volt lehetőség 4x-ra) A hajnali edzésről hazafelé hoztam apukámnak friss péksütit reggelire, mert aznap volt a szülinapja:-) Este pedig elmentünk barátokkal vacsorázni egy mexikói étterembe. Sajnos a hely nem volt olyan jó, de a társaság kárpótolt. Erről jut eszembe, megkaptam első szerelmes vallomásátJ Amikor autóztunk apukámmal, én vezettem, és épp a volt sulim mellett mentünk el, a gyerekeknek szünetük volt, és egyszer csak kigurult egy labda az útra, én voltam olyan kedves, h félre húzódtam utána mentem és visszadobtam nekik, miközben kb 10 kis aussie fiú csüngött a keritésen és kiabálták, h “I love you”:-)

Vasárnap igazi magyar napot tartottam. Először is felhivtam az dekes ötyét, és utána 7-kor megnéztem a Duna TV hiradóját, az itteni egyik nemzeközi csatornán (félóránként más-más ország hiradóját adják) Napközben pedig az Erzsébet búcsúba mentünk. Ezt minden évben megrendezik a Szent Erzsébet otthonban, ami egy itteni magyar öregek otthona. Volt tombola, kaja, pia, lángos, beigli stb… És letudtam néhány találkozót magyar ismerősökkel. Nem töltöttük ott az egész napunkat, de azért jó volt összfutni néhány régi játszőtárssal. És igen Anna, egy kis mulatós zene is volt:-)

Lángos sütés

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hnap megyünk Shellhabour-ba 2 napra Láurával:-)

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hannadownunder09.blog.hu/api/trackback/id/tr161528104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

allianna 2009.11.16. 11:12:31

Nagyon ügyesen mászol falra...ezt már a hőfok állításnál is észrevettem! A dragos ábra nem a csúszkára vonatkozik? Mármint, ha csúszkán ergózol? Egyébként mindenképp tanulságos...majd egyszer kipróbálom...a magyar nap remek lehetett, én is kaptam Erzsébet-napi szentelt kenyeret a Terézvárosi Plébániatemplomból. Jó utat, szép 2 napot Shellhabourra! Üdv..Anna

L.Vercsi 2009.11.18. 13:49:32

Vali is mondta, h jó dolog a falmászás, mostmár én is kipróbálom (ha valaha lesz szabad 2 órám :) )
Tök jó ez a magyar-találka, és a lángos... Régen ettem, meg az mindig a balatoni strandra emlékeztet. És épp esik odaki. Brr...

SH. Hanna 2009.11.19. 02:43:03

Igen, a csúszkára vonatkozik, nem tudtam, h van különbség...
Úgy volt, h ma megyek újra falat mászni, de túl meleg van, ezért a többiek lemondták... Küldök nektek 10-15 fokot, mert itt már kezd kicsit túl meleg lenni. Remélem minél hamarabb megérkezik:-)
Nem sokára irok shellhabourról, nagyon szép helyeken jártunk és tök jók lettek a képek:-)
süti beállítások módosítása