HTML

Aussie adventures 2009-...

Ime a blog az ausztráliai tartózkodásomról. Remélem mindenkinek ki tudom ezzel elégiteni az igényeit. Irjatok majd az otthoni eseményekről!

Friss topikok

Linkblog

Az első evezések...

2010.02.21. 01:02 SH. Hanna

Na megtörtént az első evezés. Hát nem volt a legjobb életemben, de legalább vihettem a szokásos hajómat, lapátomat (a dekben ez nem mindig jött össze..) Bár azért kaphatnék egy sykes-ot, főleg, h nem rég vettek 9-t… Itt már rövidülnek a napok, korom sötétben szállunk vizre, kis lámpácskákkal, amiket majd kéne beszerezni, de kicsit leesett az állam, amikor meghallottam, h mennyibe kerül (40-60dollár egy db, közel 10E Ft…) Egyenlőre kaptam kölcsön az edzőtől:-) (evezős melléklet: első vizreszálláskor, wing villa, 5. villaszár nélkül, korom sötét… Hannának sikerült a hajó orra felé forditott tulipánba betenni a lapátot:-))  Itt egyébként marc 1.-től van az ob (egy hétig tart) úgyh a többiek már nagyon készülnek, és inkább csapat hajókban mennek. Csak egy lány indul szkiffben a klubból, aki egyébként nem rég került be az állami vállogatottba. Második evezés is volt, ami kicsit jobb volt, de nagyon szétment a kezem (vérholyag stb…)

Ezen kivül elkezdtem a héten a tanulást, és már az első tantárgyat meg is csináltam:-) Sajnos néha igénybe kell vennem a szótárt, de majd belejövök… Még kicsit lassú:-( Jelentkeztem egy elsősegély tanfolyamra, amit majd marc.-ban fogok csinálni. Hasonló az otthonihoz, 2 nap, és aztán adnak egy papirt. Csak itt nem a jogsihoz kell, hanem feltétel az óvónős tanulmányokhoz. Állást még csak fél szemmel néztem, majd jövő héten már azt is kell komolyabban…

Kaptam egy ajánlott levelet Magyarországról, ápr. 4.-én és  25.-én megyek Canberrába:-) Viszont rosszul kalkuláltam, egy héttel korábban kell menjek, úgyh majd azt az egy programot, amit még dec-ben kitűztek és meg is hivtak, sajnos  ógy tünik le kell mondanom:-(

Egyik nap együtt ebédeltem Laurával, a munkahelyére bementem (gyógyszertárban dolgozik), és úgy volt, h megyünk falat mászni, de sajnos erre csak később kerül majd sor.

Ezen kivül kertészkedés, beachezés, “pótszülőkkel” való vacsi, meg azért az olimpiát is figyelem fél szemmel. Csütörtökön meg megjött anyukám, egy hónapig marad nálunk:-)

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hannadownunder09.blog.hu/api/trackback/id/tr771777226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

allianna 2010.02.26. 14:17:59

No, milyen jó, hogy együtt a család - majdnem. Evezős lámpát nehogy vegyél, ahelyett sima kerékpáros villogó, vagy lámpa is tökéletes, és kb tized annyiba kerül! És végülis, ha még elrugás előtt észrevetted a tulipán-hibát, nem olyan nagy hiba:)
Minden jót, megpróbálok elindulni a szigetre, zuhog még az eső, de nem vagyunk cukorból ugyebár...
Szép hétvégét, üdv:Anna

SH. Hanna 2010.02.26. 15:07:21

Igen, a biciklis lámpa nekem is eszembe jutott. Azt hittem, h elhoztam magammal a vakitó lámpát, amit otthon is használtam, de úgy tünik otthon maradt... Azért szerintem itt is lehet kapni.
Tulipán elrugás után volt sajnos, de csak 2 csapást kellett visszatolnom. Az még belefér?
Már voltatok vizen? Viktor irt vmi ilyesmit facebookra.
Jó hétvégét nektek is!!!

L.Vercsi 2010.02.26. 15:14:10

Csak a bátrak voltak (persze Anna, Csepi elsőknek), én venyige vagyok, és még nem mentem. Most meg esik, de nagyon... Olyannyira, h elmarad az erdei futó!!! Ilyet se hallottam még, kevesek ezek a maiak már...
És képzeld, Dávid Imi lemondott, nem tudjuk mi lesz, Jonival bánkódunk, h most oda a puccs-tervünk :)
És vele is leszek egy hajóban, egyszer se ütközünk, hm hawaii :)
Majd írj mi a helyzet odaki!
Pussz!

SH. Hanna 2010.02.27. 00:55:22

Nem vagy venyige. Az Anna a nem mormális...
Dávid Imréről olvastam hunrowingon, de mi van mögötte? Megunta?
Jó evezést!!! 4x-ozzatok sokat! (helyettem is)

L.Vercsi 2010.02.27. 12:54:42

Várom már a 4x-at, de Magdi háta beteg, Andi,Tami csak du tudnak járni, de összehozzuk majd! ;)
Én se olvastam/informálódtam eleget, de olyasmi, h az elnökséggel nem értett egyet, de nem tudta ezt érvényre juttatni, v vmi ilyesmi. De nem vagyok megbízható forrás:)
süti beállítások módosítása