HTML

Aussie adventures 2009-...

Ime a blog az ausztráliai tartózkodásomról. Remélem mindenkinek ki tudom ezzel elégiteni az igényeit. Irjatok majd az otthoni eseményekről!

Friss topikok

Linkblog

A hétvége és apukám “utolsó napjai”

2010.05.05. 09:28 SH. Hanna

Szombaton megint az outdoor club egyik programján vettem részt. Abseiling 2. tanfolyam volt. Laurával együtt mentem, de ő még az első tanfolyamot csinálta. Vasárnap pedig egy evezős rendezvényen vettem részt. Hajó keresztelő és előkelő ebéd. A reggeli evezés sajnos elmaradt, de helyette ergóztam egyet:-)

Az Abseiling 2. egy kevésbbé gyakorlati, inkább elméleti oktatás, ahol különböző csomók, vészhelyzetek megoldási módszereit sajátithattuk el. Ugyanoda mentünk, mint a múltkor (Wahroongába), korán reggel kellett kelni, elvileg vonatozni, de itt sem mindig 100% a “MÁV”, úgyhogy pályafelújitás miatt busszal kellett mennünk. Azért elég jól megoldották, hogy egy vasút vonalon több busz vonal közlekedett, melyek a vonal különböző szakaszait járták be. (azért szerencsére hazafele sikerült megszervezni egy fuvart, ugyhogy ugrott a retur jegy, de oriás dugókba keverdetünk, igy majdnem 3 órát tartott a hazaút…) Még délelőtt kicsit esett az eső, de délutánra gyönyörűen kisütött a Nap:-) Tanultunk csomókat, meg hogy hogyan kell felállitani egy abseil-t, különböző technikákat, ha ezt-meg azt véletlenül elejtjük és hogyan tudnánk pótolni stb. Nagyon jó volt, és tanulságos, most már azt is tudom, hogy mi miért van. Derek tartotta nekünk az oktatást, aki nagyon jó fej:-) Cserkész volt korábban, és az összes többi túra vezető azért cikizte, mert túl preciz és biztonságos. Hát ebben a sportágban asszem ez jó is. Van egy angol mondás: Better safe, than sorry… Azt mondta, hogy fog csinálni abseiling 3.-t is ahol majd mentést fogunk tanulni. Hazafele bezártak minket a parkolóba, aztán dugókba keveredtünk, és mivel az egyik srác GPS-ét követtük, sikerült megkerülni az egész várost, ami Sydney esetében nem kicsi…

Vasárnap rower’s reunion, ahol 5 új sykes skiffet kereszteltek, meg átadtak egy dijat az egyik klubtagnak, mert már 50 éve tag:-) Utána svédasztalos ebéd, ami nem volt túl olcsó és sajnos nem is volt annyira finom:-( Kb 50-en lehettünk, de elsősorban inkább veteránok… Sajnos a reggeli evezés elmaradt, mert a csajok nagy része előző este egy szülinapi buliban voltak… Igy maradt az ergo, fél órát sikerült lehúznom. Utoljára otthon ültem ergóra, és ahhoz képest egész jól ment, slide-okat használtam, ami szintén az újdonság erejével hatott…

Hétfőn reggel 8-ra mentem dolgozni, az egyik lányt helyettesitettem. A nap során a többi munkatárs kihasználva, hogy nincs bent, jól kibeszélték… Kiderült, hogy mindenki utálja, de meglátva a facebook oldalát engem is sikerült meggyőznijük, hogy nem egész 100-as a csaj. Sokat röhögtünk a képein, meg a commenteken:-) Sajnos a napom többi része kevésbbé volt vicces, 2-en lepisiltek, az egyik gyerek peluson keresztül… A másik dolog, hogy 2 sérülés is volt, amiről jelentést kellett késziteni. Az első egy kékfolt az egyik gyerek homlokán (fejbe ütötték egy babával), a második az egyik gyerek megharapta a másikat, ennek sajnos szemtanúja voltam:-( Kis rosszcsontok… Munka után egy film fesztiválra mentünk az apukám bringás haverjaival. Rövid sport dokumentum filmeket vetitettek különböző extrém sportokról. Az egyik egy óceánt átevező nőről szólt:-) De mindegyik nagyon tetszett. Jövőre is megyünk!

Ma reggel 8-asoztunk, sikerült kikötésnél elgörbiteni az egyik villát. Érdekes volt a lányokat figyelni, nem nagyon törődnek az eszközeik állapotával. Szerencsénk volt, hogy a hajótestnek nem lett semmi baja…

Holnap indul haza apukám, augusztus elején meg érkezik a nővérem:-) Jöhettek ám látogatni...:-)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SH. Hanna 2010.05.05. 15:13:53

Az egyik legértelmesebb és legaranyosabb gyereket Charlie-nak hivják, de az incidenst Annika követte el, aki nagyon hasonlit a kiskorú Hannára...:-)