HTML

Aussie adventures 2009-...

Ime a blog az ausztráliai tartózkodásomról. Remélem mindenkinek ki tudom ezzel elégiteni az igényeit. Irjatok majd az otthoni eseményekről!

Friss topikok

Linkblog

Egyeseknek lehet, hogy kicsit túl sok evezés...

2010.05.19. 15:26 SH. Hanna

Hallom otthon kicsit itélet idő van, hát itt is elég esős napokat élünk, de szerencsére a mai edzés alatt nem esett, időnkét szitált kicsit. Ma a fűtést is bekapcsoltam, mert lusta voltam felöltözni…

Hát igen, a múlt héten a sok meló eléggé kifárasztott, de asszem sikerült kipihennem:-) Munkában nem történt semmi extra, nagyon szeretem a gyerekeket, és egyre többen tudják már a nevem, úgyh ők is kezdenek megbarátkozni a gondolattal, hogy egyre sűrűbben fognak velem találkozni. Jövő héten van “childcare week”, úgyhogy minden nap események, és majd jönnek valamikor “ellenőrizni”, hogy kiadják valakinek az év legjobb ovija cimet:-) Nálunk lesz pl disco szerdán (délután 14:30kor) Még nem tudom, hogy melyik napokon kell menjek, de gyanitom, hogy minden nap szükségük lesz rám… Ezen a héten is majdnem igy alakult. Hétfőn megkértek, hogy maradjak bent még 3,5 órát, aztán kedd délután is megpróbáltak becserkészni, de ez nem jött össze, mert épp a belvárosban voltam gyertya vadászaton egy barátnőmmel. Kedden, szerdán végül tanultam, több-kevesebb sikerrel…

Ma reggel voltam evezni is, és végre elkezdtünk  normális edzéseket csinálni. Persze 8-asoztunk, amiből már kezd kicsit elegem lenni… Ez alkalomml csak egy csapat jött össze, és olyan emberekből, akik versenyezni is szeretnének majd. Az edzés: rögtön (semmi bemelegités) 5’ alaptempó utána 30” 24-gyel, majd az alaptempó mindig csökken fél parcel a nyomatás meg mindig 30mp-cel több, és az egész pihenő nélkül. Szombaton piramisokat csináltunk, 2x20’-est és egy 10’-est. A bemelegitést (első kb 5 km-t) lötyögő gémmel eveztem, majd utána beállitatlan lapttal. Kicsit a dekben éreztem magam, (bocsánat…). Hnap megyek újra box edzésre. Ezek csüt este vannak az evezősöknél. Boxolunk meg egyéb erősitő gyakorlatokat csinálunk, és másnap oriás izomláz… Pontosabban nekem inkább harmadnap.

A hétvégéről végül nem sokat meséltem. Teniszeztem egyet Isabellel, és utána mentem vacsizni a Domi Juditékhoz, és kaptam egy kis kaját a hétre. Igazából szombaton csináltam egy kis főzőcskézést, úgyh most elég sok kajám van, lehet, h rám fog rohadni… Az ellátás(om)ra nem panaszkodom:-)

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hannadownunder09.blog.hu/api/trackback/id/tr252015609

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vizipókom 2010.05.23. 15:53:00

Nekem jó, hogy írsz evezésről, így legalább megvan a heti kb 5 perc amit evezéssel foglalkozom:)
Idén már ültem egyszer evezőshajóban...azt is Esztergomban... Tervbe van véve a következő evezés is. Mondjuk a tengeri vbn:D
Mikor csinálsz házibulit az üres házban? El ne felejts meghívni:p
Nagyon sok pusziii, érezd jól magad, és használd ki, hogy egyedül vagy;)

SH. Hanna 2010.05.24. 08:11:31

Kikkel tervezed a VB-t?
Buli már többször szóba került, h kéne. Tegnap áthivtam az egyik barátnőmet ebédre, majd fokozatosan bővitjük a létszámot:-) Majd informállak... Egyébként bármikor jöhetsz!

Vizipókom 2010.05.24. 17:36:24

Hát mivel idén még csak Bélai Ágival eveztem, vele lenne érdemes:) Már el is hintettem neki az ötletet!
És nagyon el vagy havazva a munkával-tanulással, vagy jut időd lazulásra, meg főzőcskézésre is? Minden nap edzel?
És milyen a tél? Kellett már felvenned hosszú ujjú pólót?:P

SH. Hanna 2010.05.26. 03:30:48

Már napok óta esik az eső, úgyh sajnos kell a hosszú újjú:-( Sőt volt, hogy fűtöttem is. Evezésnél, hajnalban 8-10 fok körül van, amikor vizre megyünk...
Főzőcskézés heti egyszer vagy 2x volt az elmúlt egy-két héten, edzés meg sajnos még nem minden nap, de hamarosan talán eljutunk oda...

Vizipókom 2010.05.27. 22:06:40

Egy kis emlék a BME-ről: www.youtube.com/watch?v=RtGzxiFTSA4&feature=player_embedded Besz@rsz:D
Szerinted elég 7-10 nap a záróvizsgára? Te mennyit tanultál rá?
Pusziiii

SH. Hanna 2010.05.28. 09:34:28

Bőven elég 7-10 nap, én is max annyit forditottam rá, és nem egész napokat tanultam. Ha megvannak a tételek, akkor 1-2 nap is elég. Hallottam, h volt aki ennyit forditott rá... Kicsit érettségi szintű a dolog, de annál talán valamivel komolyabb, mert azért még is csak egyetem, és BME. Ugyanazok a tételek?
Laábjegyzet:
Köszönöm a kis nosztalgiát:-)

Vizipókom 2010.06.12. 19:14:09

Bocsesz a szünetért, de most volt az EB, aztán rám szakadtak a vizsgák, meg a maradék felvételi. És most már végre csak a zv van hátra, utána még lehet, hogy a dekbe is lenézek... csak, hogy legalább most többet járjak, mint Te, aki nem is vagy itthon:)
Hú, hát nem tudom ugyanazok-e a tételek. A tárgyak biztosan. Neked még megvan a tavalyi?:)
Pussz

SH. Hanna 2010.06.16. 07:25:09

Akkor Eb eredményekről is be lehet ám számolni...!!!!
Gratulálok, h ilyen hamar befejezted:-) Hova adtad be a felvételit? Vannak tételeim, ha szépen mosolyogsz, lehet h elküldöm... Többek közt Varga Eszter kidolgozása, de van másé is. Majd irj emailt, és akkor ott küldöm!
Edzésben simán tudsz überelni, alig járok, de pénteken lehet, h veszek egy ergot ebayen, ha addig nem szökik fel az ára... Még 2 nap:-)
Nagyon izgi:-)))

Vizipókom 2010.06.28. 22:25:28

Na már pont le akartalak szúrni, hogy "még, hogy gyakrabban írsz", aztán látom, hogy erre nem válaszoltam (most gyorsan megteszem, aztán holnap leszúrlak, hogy mé' nem írsz:p). Biztosan le sem szállsz az ergódról, azért nem írsz... Megvetted?
Na, szóval EB legjobb hely 4. (ugyanabban a számban mint 2 éve), fiúk meg nyertek:) Magyarország rafting nagyhatalom:D
Corvinus nemzetközi gazd. és bme pénzügyre adtam be, még nem tom mi legyen az első:s
Edzést én úgy értettem, hogy a dekbe nem tudsz járni, ezért a dekbe való látogatások számában próbálnálak megelőzni:)
Nagyonnagyon köszi a zv tételeket!!!
Remélem minden ok odalent!
Nagy puszik

SH. Hanna 2010.07.17. 02:01:37

Nyugodtan leszúrhattsz, de mentségemre legyen, hogy múlt héten elutaztam, és egy hétig nem volt internetem...
Gratulálok a raftinghoz!!! Magyarország? Rafting arany? Ez tényleg tök röhej, de 2x nem történhet véletlenül...
Ergot nem vettem meg, valószinű újat veszek, mert látom, h lehetetlen használtat kapni... Edzésben már szerintem rég felülmúltál. A héten eldöntöttem, h abbahagyom az evezést (amit egyébként már egy éve megtettem, csak nem akartam bevallani magamnak)
Mikor van/volt felvételi eredmény? Majd irjátok meg, h kit hova vettek fel!!!

Vizipókom 2010.07.23. 23:18:17

Megmondom (vagyis írom) őszintén, már kicsit aggódtam, hogy nem írtál ilyen sokáig...de örülök, hogy ezek szerint nincs semmi gond. Várjuk szeretettel a beszámolót a kimaradt hónapról!
Szomorúan hallom, hogy vége az evezésnek:( Nekem 10 év után ez volt az első kihagyott OB-m... Veled mi lesz ezután? Valami sport csak befigyel.
Corvinus nemzetközi gazdálkodásra megyek. Tegnap lett eredmény.
süti beállítások módosítása