HTML

Aussie adventures 2009-...

Ime a blog az ausztráliai tartózkodásomról. Remélem mindenkinek ki tudom ezzel elégiteni az igényeit. Irjatok majd az otthoni eseményekről!

Friss topikok

Linkblog

Bringa+jogsi:-)

2009.10.27. 12:44 SH. Hanna

A múlt hét kicsit nyugisabb volt. Kicsit meló kereséssel foglalkoztam és elkezdtem könyvtárba járni és olvasni a felvételihez. Ilyan jó melót találtam: másfél órát kell utaznom egy irányba, pedig tök nekem találták ki:-( Na szóval tovább keresek… Csak az is neheziti a dolgot, hogy igazából csak 1-2 hónapra vagyok szabad, mert ugye megyek haza, úgyh valószinű csak alkalmi munkákat fogok csinálni. Felvételire készülgetek, egyenlőre csak regényeket olvasok (már a 2.-at, ami nálam nagyon nagy szám…:-) és gyűjtöm össze a különböző anyagokat a innen-onnan.

Node nem untatlak benneteket ilyen uncsi dolgokkal inkább irok arról, hogy miket csináltam még. Voltam hétvégén egy házibuliban. Egy srácnál volt, akivel együtt voltam a kocsmatúrán. 3 fiú lakik a lakásban, és hát kérdés, hogy mikor lesz alkohol mérgezésük… Annyi különböző piájuk volt. Egy idő után előkerült egy koktélos könyv is és próbálgattuk a különböző italokat:-) Azért nem fogyott most olyan sok pia, inkább csak dumálgatós buli volt, de én jól éreztem magam:-) Elvileg jelmezes buli volt, hát én ez komolyan akartam venni, de utóbb kiderült, h nem kellett volna, mert nem sokan öltöztek fel. A téma valamilyen film szereplő volt. Hát én nem sok jelmezt hoztam magammal, úgyh úgy döntöttem, hogy kis gyerek leszek, mert az sok filmben van. Felvettem a leggyerekesebb cuccaimat és két kis copfba fogtam a hajam, de a többiek nem nagyon vették a lapot és azt hitték, hogy alapból is igy nézek ki…:-( Rajtam kivül kb 3-4-en öltöztek be, kicsit azért komolyabb jelmezekkel.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Mivel pénteken zárt a noodle nights, ezért oda is ellátogattam még egyszer a vendégeinkkel. Megint jól tele zabáltam magam:-) Elötte meg a városban járkáltunk, nevezetességeket fotózgattunk (opera, hid, stb.)  Ime egy kisebb vállogatás:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Egyik este voltam a Laura barátnőjénél, Pinky-nél, ahol filmeztünk és kártyáztunk. Ma meg voltunk moziban, megnéztük a Mao’s last dancer c. filmet Papával, Laurával, meg Pinky-vel. Nekem tetszett, majdnem sirtam:-) Nem tudom, hogy otthon mikor fogják játszani. Majd nézzétek meg. Mögöttem tök hangosan szipákolva zokogtak a filmen… Nem tudtam, h ilyen érzékenyek az ausztrálok…

És hát talán a legnagyobb hir a héten, h vettünk nekem egy bringát. Egy használt országúti, ami repül:-) Ma délután végre edzettem is  rajta (eddig esett az eső). Nagyon jó volt:-) Az előző tulaj a sebességmérőt is rajta hagyta, úgyh kicsit ergo feelingem volt, de legalább a táj változott:-) Meg azért az evezős mozgás kicsit jobb… Itt elég sokan bringáznak, de közlekedési eszköznek szinte senki nem használja. Eddig apukám mountain bike-ját használtam és már elegem volt, hogy még az öreg 60 éves taták is folyton előzgetnek. Kaptam bringás cipőt is, úgyh lehet, h az elején lesz néhány kisebb esés, de Übung macht den meister:-)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ezenkivül kisebb bonyodalommal, de megérkezett a jogsim forditása tegnap, amely azt jelenti, hogy most már legálisan is vezethetek, és elkezdhetem a vizsgákat, hogy megkapjam az itteni jogositványt. Kb 3-4 vizsga, ebből 1 gyakorlati, a többi számitógépen teszt meg egyéb. Mindegy kicsit más itt a rendszer. Mostantól én vezetek mindenhova, hogy gyakoroljam ezt a hülye baloldali közlekedést, de már egész jól hozzászoktam.

Egyébként folyik az élet, mosok, főzök, takaritok meg miegyéb. Kötögetni még nem kezdtem…:-)

 

Majd feltöltöm a képeket az előző bejegyzéshez is, de nagyon sok van, úgyh még majd rendszerezem meg vállogatom őket…

 

Mi újság odahaza?Várom az emaileket!!!

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hannadownunder09.blog.hu/api/trackback/id/tr941478673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

allianna 2009.10.27. 15:43:26

szia, csak köszöntem, rohanok:)
u.i: szuper a canga

L.Vercsi 2009.10.27. 19:24:31

A canga meg a többi kép is klassz. Esésre készülj fel, ma hatalmasat zakóztam az új járgánnyal, alkarom, térdem (és a nem mondom mim a férfi nyeregnek hála) eléggé szétment. Ja, és állva estem el. egyszerűen elbambultam a zöldre várva, láb a klipszben és eldőltem:) (csak pont mellettem volt egy szögletes fém oszlop...)
Na még gyűjtöm a pletykákat, aztán írok! ;)
Pusz

DD87 2009.10.28. 22:42:44

Szia!!
de jó, h végre írtál. és nagyon tetszik a két copfos frizurád, tökjó! ;)
hmm, hírek itthonról, hát, mostantól minden héten zh van, és nehezek is, de azért megy. van egy érdekes tárgyunk, az tetszik, és a társaság is kezd kialakulni, 35-en vagyunk, tiszta jó.
hallottad h megszűnik a danubius és a sláger rádió? nov 18-tól vége.
most van az állásbörze a suliban, lehet végre én is eljutok, eddig még sosem voltam.
Janka jön haza nov 12-16 között, beugrik hozzánk azt mondja. majd mesélek, h hogy van.
na, egyelőre ennyi jut eszembe, majd még írok, h mizujs.
puszillak

SH. Hanna 2009.10.29. 10:54:34

Vercsi, légyszives vigyázz jobban!!! Én mindig sokkal előbb kiklipszelek (a hajóban ne!!!) Az állás közbeni bambulásra, hát arra nincs nagyon gyógyir... Jártok még vizre?

Jankát puszilom, de emailben azt irta, h ő is olvassa a blogot...
Sok sikert a ZH-khoz! (ilyet ne nagyon terjesz, h a BME-n heti 1 zh van...) Csaknem a kvanti a kedvenc tantárgyad:-)?
Danubiust annyira nem sajnálom... De tavaly olyan jókat ergóztunk az Annával a slágerre, ha nem hozott magával valami csodamuzsikát...

Elkezdtem feltöltögetni a képeimet. Majd irok hozzá kommenteket is, ha majd nagyon ráérek
A link:
picasaweb.google.com/hudzsy

Jó szórakozást!!!

allianna 2009.10.30. 14:33:40

@SH. Hanna: Slágerre soha: Sztár Fm! Na az már valami. Soltész Rezső stb.
Szabados beszámoló jövő hét kedd. Dolgozó rabszolga lettem...
üdv, szép napokat!
süti beállítások módosítása