HTML

Aussie adventures 2009-...

Ime a blog az ausztráliai tartózkodásomról. Remélem mindenkinek ki tudom ezzel elégiteni az igényeit. Irjatok majd az otthoni eseményekről!

Friss topikok

Linkblog

Még élek:-)

2010.08.09. 12:20 SH. Hanna

Hát jó rég irtam...

Elolvastam az előző bejegyzésem, azáta jó sok viz és hajó folyt le a Dunán... Kicsit eltübtem, de lehet, h ha megigérem, h eltünök akkor lehet, h sikerül gyakrabban irnom.

Akkor megpróbálom összefoglalni nagyjából mik történtek. Talán legnagyobb hir, hogy abba hagytam az evezést. Ez az előző bejegyzésemnek szöges ellentetje, de úgy döntöttem, h szüneteltemem (legalább is a hajnali keléseket, és a klubba járást) Azért még maradok a sportnál, mert megtörtént a nagy beruházás. Végül egy új gépet vettem. Képek itt. Még edzést nem csináltam, de kb egy percet húztam, és csodálatos:-) Az ergoval egy napon érkezett nővérem repülőgépe, úgyh a család 50%-a már Ausztráliában. 4 hónapig marad szakmai gyakot csinálni a Qantas-nál. Szüleim is jönnek majd, apukám szeptember végén, édesanyám meg október végén. Sajnos csak egy hünapig marad, de elég hihetetlen, hogy a Sai-Halász család mind 4 tagja egy országban és egy fedél alatt lesz... De még ne kiabáljuk el.

Munka ügyben szállingóznak el a munkatársak, van akinek örülök, van akinek kevésbbé, de ez azt jelenti, h én elég sokat dolgozom (ami mentségemre legyen a nem jelentkezés miatt) Egyébként aláirtam velük egy szerződést, ami heti 15 óráról (3x5) szól, a héten legalább 31-t fogok előre láthatóan dolgozni. De nem panaszkodom, mert jól jön az extra zsebpénz, és igy közelebb kerülök egy hazalátogatáshoz:-) Munkatársaimról néhány kép, ami egy dijátadón készült, ahol az egyik dij kategóriában (családok bevonása a programokba) a legjobb 5 oviba kerültünk be kb 586 ovi közül. Sajnos nem jutottunk dobogóra, de azért büszkék vagyunk rá (meg arra is, h a supervisor-om szerint a mi asztalunk volt a legrészegebbek a dijátadón...:-).

Előző bejegyzésemben emlitettem egy-két szót Dubbo-ról. Hát azóta ezt is megjártam. Egy hetet voltam ott, és nagyon jó fej emberekkel ismerkedtem meg. Szerdán este fogok velük újra találkozni:-)

Egyenlőre más nem jut eszembe, de remélem örültök az életjelnek.

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hannadownunder09.blog.hu/api/trackback/id/tr222209297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

allianna 2010.08.19. 12:20:09

Hát én örülök. Írj gyakrabban. Ja, különben láttam, hogy megszületett Sydney-ben az állatkertben a törpevizilócska, nagyon aranyos. Menj, látogasd meg, és készíts képeket Róla! Légyszíves! Nagyon szép az ergo...javaslom, hogy a Dekeshez képest itt eggyel kevesebb lyuk látszódjon ki - akkor lesz azonos állású (Pl. én négy lyukat hagyok kilátszani a szigeti gépen, de ezen a fajtán csak 3 lyukat hagynék kilógni)...a munkatársaidról a fotó meg olyan, mint valami trendi sorozat óriásplakátja (született feleségek vagy vmi ilyesmi...), nagyon vidám!
Szép napot, üdv:anna

SH. Hanna 2010.08.20. 10:21:07

Hát én ennyire figyelem az eseményeket... Most hallottam először a kis vizilóról:-) Pedig hnap vannak választások... Lehet, h jobban ki kéne nyitnom a fülem...
Az ergót eddig 2 hét alatt egyszer sikerült használnom. Ma megpróbálom megduplázni az edzésszámom:-) 4-1 az 3? Ez is az újdonság erejével hatott.
Nővérem hozzott fényképezőt, eddig csak a mobilom volt (Papa elvitte az övét), úgyh majd megpróbálok több fotót közzé tenni, és az eddigieket becserkészni a különböző ismerősöktől...
Minden jót!

allianna 2010.08.25. 11:09:06

Queensland partjainál meg végignézhetted volna egy hím púpos bálna násztáncát...
Tegnap mutatták a híradóban:)

Vizipókom 2010.08.31. 21:01:11

Nagyon örülünk ám az életjelnek, és persze nem csak most jutott el idáig, csak én vettem csak most a fáradtságot billentyűzetet ragadni:( Sorry.
Hogy látod a jövőt, hol találkozunk előbb itt vagy kint?:)
Milyen a tesóddal? És neki a meló? Kapcsolaton keresztül szerezte, vagy csak simán jelentkezett?
Mesélj gyakrabban, mert itt kezd igazán fos téli idő lenni, úgyhogy örülnénk, ha egy kis meleget hoznál a mindennapokba:)
Puszi, és vigyázz magadra!!!

SH. Hanna 2010.09.04. 11:01:18

Ahhoz, hogy megválaszoljam első kérdésed tudnom kell, hogy Te mikor tervezel meglátogatni... Terveim szerint februárban hazalátogatok, vagy ha nem akkor áprilisban tuti:-)
Tesómmal megvagyunk. Melo rohadt jó neki, sokat tanul és lát. Remélhetőleg meg tudja majd hosszabitani...:-) Ismerősön keresztül került be, de van graduate programjuk is amire jelentkezhetsz:-) Vagy néhány év mulva megkérheted Dórit, h ajánljon be...
A kis meleget illetően tervezem a kövi bejegyzést, sajnos még csak tervezem... Ide kezd megjönni a meleg, úgyh tudok majd küldeni egy picit, ha kell.
Amúgy nagyon jól esett ez a megjegyzés:-)

Puszi mindenkinek!

Vizipókom 2010.09.08. 22:38:23

Hát én majd egy év múlva, legeslegjobb esetben. Az viszont szuper, hogy Te még jössz addig!
Hogy állsz az új hobbijaiddal? Ha áprilisban jössz, akkor elviszlek raftingolni, ha februárban, akkor inkább nem, mert annál azért jobban szeretlek :p
Ja, ha esetleg addig nyerek a lottón (vagy anyukám:)), akkor gyorsan meglátogatlak addig is.
Hiányzik amúgy az itthon? 10-es skálán mennyire?
Pusziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

SH. Hanna 2010.09.11. 01:09:50

Hobbi most a tanulás lett, és az egyetem vadászat... Utóbbi terén már tisztul a kép, csak kérdés mennire fogadják el a BMEs diplomát, meg kell-e majd vmilyen angol vizsgát tennem. A tanulás terén pedig döcögve, de azért haladok. Sajnos megérdeklődtem, h nem tudom downgradelni a tanulmányaim. Vagyis végig kell csinálnom az egészet és csak akkor kapok papirt.
Az elmúlt napokban olyan kb 8ra saccolnám:-( De azért szerencsére nem ez az általános...
Akkor majd februárban!

Vizipókom 2010.09.28. 20:54:59

Tanulás mint hobbi? Haha:) Na, és merre orientálódsz egyetem téren?
Nem akarom elhinni, hogy Ti most mentek a nyárba...itt már tök fos idő van augusztus vége óta (múlt héten volt pár szép nap).
Hogy telnek a napok? Kirándulás, ilyesmi?
Képzeld ma volt az első szlalom kajak edzésem:p Jól emlékszem, hogy apukád szlalomozott? Sydneyben mennyire van messze a pálya a várostól? Fontos infó a jövőm szempontjából :D
Na millió puszi, nagy ölelééés. Írj gyakrabban, és akkor én is összeszedem magam kicsit kommentelésben:)

SH. Hanna 2010.10.03. 05:01:01

Hát most kicsit alakadtam a tanulásban, de nem sok más hobbira marad időm:-( Legalább is a múlt héten... Teljes munkaidőben dolgoztam, sőt gyakran túlóráztam is. És jártam az egyetemekre, hogy megvizslassam hogy hova is és mit akarok csinálni... Most Master of professinal accounting-ra jelentkeztem, és a nyilt napon annyira szimpi voltam, hogy gyakorlatilag fel is vettek:-)
Néhány napja itt is szar idő van, de előtte baromi szép volt. Most pedig hosszúhétvége a szar időben...:-(
Apu is szlalomozott, akkor csábitották át amikor bejött Magyarországra a vadvizi kajak/kenu... Úgy tudom, hogy a legközelebbi az az olimpiai pálya, ami végülis az olimpiai falutól nincs olyan messze, az evezős pálya mellett van. A város bizonyos pontjaitól azért kell egy-két órát kocsikázni... Mesterséges pálya, lehet, h van közelebb is, de nem nagyon tartom nyilván...
Megpróbálok majd hamarosan irni, nem sok itten az újdonság. Csüt óta itt van apukám.
Jövő hétvégén asszem kicsit jobban ráérek majd, megpróbálok irni.
Puszi és ölelés nektek is!

Vizipókom 2010.10.22. 20:11:17

Hú, tetszik az ausztrál felvételi rendszer:) Azért írj, ha már tuti a felvételed. Melyik suli ez?
Képzeld nov 30 a külföldi pályázatok beadási határideje, és még nem tudtam eldönteni, hogy pályázzak-e... Ill. ha pályázom is, kell hozzá Toefl, azt pedig nov 13-ig kell megcsinálnom. Úgyhogy most ezen rágódom nagyon. Ha esetleg bátorítanál azzal, hogy könnyű kint diákmunkát találni, akkor lehet billenne a mérleg nyelve:)
Na, remélem összegyűlt már valami mesélni valód újra:) Nyár van már? :)
tudod már, mikor jössz haza? Új-Zélandra nem tervezel menni valamikor? Mondjuk egy év múlva (na, ez is billentené a mérleget:D)
Csóközön és vigyázz magadra!

SH. Hanna 2010.10.30. 01:10:28

UNSW az egyetem röviditése. Azóta kaptam egy levelet, hogy felvettek azzal a feltétellel, hogy ha beküldöm magyarul is a diplomámat (valamiért a hivatalos angol dokumentum nem volt nekik elég...) Azért nem csak a nyiltnapi jelenlétem és mosolyom jutatott be. Kell egy diploma, angol nyelvtudás, meg azért az sem volt hátrány, hogy itt születtem és állampolgár vagyok... Toefl-t csinálj bármelyik országba is mész. Nekem is kellett volna, de ezt sikerült megúsznom mosolyommal...
Diák munka van, de ha tanulni jösz vizummal stb. akkor úgy tudom, hogy papiron csak heti 20órát dolgozhatsz:-( Azért van aki megoldja, hogy kicsit többet dolgozzon...
Mesélni való van, de időm nincs. Csinálom a szakmai gyakom, és este pedig a beadandókat irom... Közben kinézek az ablakon és mondhatni nyár van, néha esik egy kis eső, de 20 fok alá már nem nagyon megy a napi csúcs:-)
New Zealand tervben van, de, még nem tudom mikor. Egyenlőre más utazási terveim vannak, és nem tudok annyira előre gondolkodni...
Hát nagyjából ennyi:-)
Vigyázzatok Ti is magatokra!!!
:-)))
süti beállítások módosítása