HTML

Aussie adventures 2009-...

Ime a blog az ausztráliai tartózkodásomról. Remélem mindenkinek ki tudom ezzel elégiteni az igényeit. Irjatok majd az otthoni eseményekről!

Friss topikok

Linkblog

Mint megigértem gyakrabban irok

2010.06.09. 07:23 SH. Hanna

Bemelegitésként egy kis evezés:-) Voltam edzésen  múlt szerdán meg boxon csütörtökön. A boxot most vki más tartotta, aki felelős az egész klub kondi edzéstervéért, és eléggé megizzasztott bennünket. Egyébként egyre jobban utálom a csávót... Be kellett jelentkezni nála, h kapjál egyéni edzéstervet, amit én megtettem múlt hét szerdán, mire mondta, h ezen a héten edzés után jöhetek szerdán. Ma edzés után odaállok elé és megkérdezi, hogy mit akarok... Mondtam. Erre ő, hogy arra be kell jelentkezni. Tisztáztuk, hogy épp most van a megbeszélt időpont, úgyh kb 5 percet foglalkozott velem, és elmondta, hogy otthon csinálhatok húzódzkodást, fekvőt, meg egylábon gugolást. Ha meg le tudok menni a klubba kondizni, akkor majd ő ott megmutat más gyakorlatokat. (Ezt mind a klub konditermében sikerült megbeszélnünk). Az egész talán életem legjobb evezése után történt, melyet egy olyan csapattal és hajóban tettem meg, hogy asszem kb szót sem érdemel, de azért kicsit kifejtem. A hajó az a hajó volt, amit a barátnóimmel vittem ki múlt hétvégén, hogy megtanitsam őket evezni, a csapat pedig olyan lányokból állt, akik mostanság úgy havonta letévednek. Egyiköjük eddig még nem ült scull hajóban. Egy lány volt egy fokkal tapasztaltabb, és gyakrabban is jár edzeni, de talán ő a legkevésbbé szimpi az egész csapatból (egy 2:20-as 30’-cel kicsit lehetne kisebb a pofája...) Erről jut eszembe tegnap lementem az ergós edzésre, és életembe először slide-on nyomattam. Hát úgy 3 percenként újra fel kellett vennem a ritmust, mert ütköztem hol elől, hol hátul, de az utolsó bő 5 perc egész jól sikerült:-) Mondtam ma az eredményem a CS.K-nknak, és remélem vette a lapot, hogy beszálltam és is a harcba... (hétvégn lehet, hogy verseny) Most oriás ergo keresésben vagyok, mert szeretnék egyet venni itthonra, ezzel valószinű lerövidülne az edzésre forditott utazás és benzin ktg. Valószinű ebay, bár fitnesstermet is hivtam, ahol lehet, hogy kicsit olcsóbb lenne, de csak novemberben esélyes, akkor meg már vége a télnek, és inkább vizre mennék...

Hogy ne csak az evezősöket szórakoztassam irok picit másról is. Szombaton voltam Dubbo training-en. Július elején megyek majd egy hétre Dubbo-ba (Creston-os szervezés), az iskolszünetben, gyerekeket és időseket szórakoztatni. Ez főleg aboriginal gyerekeket jelent, remélem kamatoztatni tudom a ''tanulmányaimat''. Majd lesz egy második training is. Én lettem kinevezve a sport részleg ''vezetőjének". Bár ez ennyire nem lett hivatalosan kijelentve, csak nekem passzoltak minden feladatot. Úgyh most össze kell szednem, hogy milyen játékokat játszunk, mik kellenek hozzá, meg szeretnék majd egy sorversenyt csinálni egyik nap (evezős évadzáró jellegűt), és akkor esetleg sponzoroktól szerezni labdákat, pénzt stb... Elvileg a többiek is ezt csinálják, de azt hiszem kicsit lagymatag a csapat (jó, hogy sport-ra jelentkeztek...), meg most kezdődött a vizsgaidőszak... Utána néhány hét kihagyás után teniseztem volna Isabellel, de ez alkalommal is elmaradt az eső miatt, úgyh helyette vasárnap együtt ebédeltünk, de erről majd később. Este pedig Lauránál újabb DVD party, ez alkalommal most bővebbtársaságban (másnap jöttek haza szülei Kanadából, USA-ból). Egy filmet néztünk csak, és kicsit belealudtam rajta, de nem sokat vesztettem...

Vasárnap ebéd Isabellel. Egy új Thai étterembe mentünk, ahol nyitási akció volt, egész finom volt, és utána SIKERÜLT megcsináltattnom az órám:-) Megkérdeztem a kis kinait, hogy menni lenne, erre mondja, hogy 15 dollár az elemcsere, de ha akarok viznyomás ellenőrzést, akkor majdnem 50. Na mondom ismerem ezt a sztoryt... Erre mondja, hogy megcsinálja 5 dollárral olcsóbban, huh na ezen már alaposan elgondolkodtam... Pontosabban csak úgy tettem, erre jött az ötlettel, hogy cseréljem ki az üveget (amit egyébként terveztem, de inkább előbb azt akartam, h működjön a szerkezet) és az egészet megcsinálja 75dollárért (elem, viznyomás+üvegcsere). Ezek után megtárgyaltuk, hogy milyen ''fontos'' a viznyomás mérés, és azt kihúztuk a listáról, maradtunk 50 dollárnál. Majd megkérdeztem, hogy 40-ért megcsinálja-e? Ez volt életem legjobb kérdése:-) Business-t kötöttünk, és most működő órával sétálok, melynek még a kijelzőjét is tök jól látom.

A nap hátralévő részét Laurával és néhány creston-os lánnyal töltöttem a city-ben. A Corpus Christi ünnepére volt egy körmenet a belvárosban több ezer ember részvételével. A sydney-i biboros tartotta a szertartást. Sajnos az eső is jelen volt, úgyh mindenki tolakodott a templomba, amikor visszaértünk... Sikerült is kicsit megfáznom asszem:-(

Ezen a héten hétfőn dolgoztam, reggel 9:10-kor hivtak, hogy 10-6ig tudok-e dolgozni... Egész jó nap volt, bár kicsit sok pelust kellet cserélnem, meg ha jól emlékszem 3 WC-s balesetet kellett megoldanom (nem csak pisist:-() Túl sok a részlet? Kedden pedig szintén felhivtak, hogy dolgozzak (reggel 7-kor), de sajnos nem tudtam menni, mert egyetemistáknak felügyeltem vizsgát. Most már megértem miért szeretnek elmenni demonstrátornak egyes diákok. Jobb volt a másik oldalon állni... Sajnos semmi izgalmas nem volt, senki sem puskázott (én legalább is nem láttam) bár voltak gyanus esetek...

Hát most ennyi, egy kicsit saját tanulmányaimmal kéne foglalkozzak. Most következik a rohadt nagy beadandó... Meg ma este megyek falat mászni, több mint egy hónap kihagyás után:-)

Péntek éjfélkor meg kezdődik a VB!!!

Hétvégén pedig hosszúhétvége:-)

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hannadownunder09.blog.hu/api/trackback/id/tr122068055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

allianna 2010.06.10. 13:17:38

Mé'nem azt kérdezted; kis-kínai, 10 dollárért is kicseréled ugye, különben mérges leszek? Azért kezdetnek nem rossz, majd belejössz az alkudozásba...ez az evezős klub elég furi emberkékből áll, tanítsd meg profin a barátnődidet, és velük négypározz:) - ahogy tul.képp már el is kezdted. Ja és a VB, hát ezek szerint Te nézni fogod. Engem egyáltalán nem izgat. Mondjuk remélem az Új-Zéland továbbjut a csoportból legalább, de Ausztrália nincs is kint, nem? Túl sokat beszéltem a fociról így is, szép napot, üdv.:Anna :)

SH. Hanna 2010.06.10. 14:21:09

Most csak a VB-re reagálok, mert vérig sértődtem...
Új Zéland? Te tudod, hogy 4 éve mit csinált az ausztrál vállogatott? Az olaszok verték ki őket az utolsó percekben, a nyolcaddöntőben, és ehhez a birók segitségére is szükségük volt...
Szeretném nézni valamennyire, de sajnos éjfélkor meg hajnali 4-kor kezdődnek a meccsek, úgyh pl pénteken nem tudom, hogy fogom abszolválni, hogy másnap 6kor edzésen legyek...
Még most lelkes vagyok:-)

allianna 2010.06.14. 10:24:01

Szegény Aussie-k jól kikaptak Schweinsteigeréktől...bárcsak a magyarok is kikaphatnának a VB-n akárkitől... ezentúl külön figyelem "szerepléseteket", elnézést, hogy ennyire nem voltam képben, és drukkolok is a továbbiakban:)

SH. Hanna 2010.06.16. 07:30:09

Hát igen, elég szomorú volt, és a birók már megint ellenünk fújtak. Sajnos ezek a hajnali meccsek nagyon felboritják az ember alvásritmusát, pedig ugyanakkor keltem, mintha edzésre mennék...
Aussie! Aussie! Aussie! Oi! Oi! Oi!

Vizipókom 2010.06.17. 21:28:20

Hanna, emlékszel még a régi szép időkre, mikor a Gabi haza küldött minket edzésről, mert rosszak voltunk, és beültünk a MAC-ra meccset nézni? Happy days!!!:D
Tök sokszor eszembe jut így a vb alatt:) A közös focizásokról nem is beszélve...
Pussz

allianna 2010.06.22. 12:56:58

@Vizipókom: Gratulálok Zita a remek államvizsgához... no meg, lenne-e kedved, egy remek evezéshez női nyolcasban, a Szegedi OB-n, ezt csak esetleg kérdem, van-e rá kapacitásod, bár tudom Vercsi a nagy szervező, és nem tudom; lehet, hogy már harminc embert beszervezett...

Szia Hanna, köszönöm a telefont, ezúttal nem engem kaptál kagylóvégre:)
üdv: Anna
ossziossziojjojoj!

Vizipókom 2010.06.24. 00:29:12

@allianna: Köszi a gratulációt:) Nagyon jó túllenni rajta.
Hogyne lenne kedvem 8-asozni!!!?? Egy apró kis bibi van, hogy pont egy időben van a rafting VB-vel. Osztottam-szoroztam, és bármily meglepő, az jött ki, hogy inkább ez utóbbit választanám... bocsibocsi
Indulsz a Bp Bajnokságon? Vagy legalább lent leszel? Képzeld még a végén lehet, hogy lenézek én is.

allianna 2010.06.24. 12:20:13

@Vizipókom: rosszul döntöttél...de azért sok sikert, hallottam EB-n brillíroztatok! Gratulálok! Bp. Bajnokságon csak vasárnap du. 4-kor négypárban indulok, szombaton, meg reggel edzem dublóban, de gyere, szerintem pl. szegény Vercsi az egész hétvégéjét lennt tölti szinte...

Szia Hanna, azért nyertek az osszik:)
süti beállítások módosítása