HTML

Aussie adventures 2009-...

Ime a blog az ausztráliai tartózkodásomról. Remélem mindenkinek ki tudom ezzel elégiteni az igényeit. Irjatok majd az otthoni eseményekről!

Friss topikok

Linkblog

Nagyot kappan, aztán hallgat...

2010.06.02. 12:16 SH. Hanna

Hát asszem ez történt velem, de most akkor megszüntettem a hallgatást:-)

Akkor először elmesélem a koppanást. A tanulás és a munka terén egyaránt sikerült egy kicsit megtorpannom. Azt hittem, hogy alig van hátra a szakmai gyakorlatig, csak egy-két beadandó aztán kezdhetem, de kiderült, hogy mi lesz a feladat arra az utolsó egy-két beadandóra, és hát lesz mivel megküzdenem... Egyébként amióta utoljára irtam elég sok tantárgyat befejeztem, viszonylag jó eredményekkel:-) csak az utóbbi hetet vettem kicsit lazábbra... Még 4 tantárgyat kell megcsinálnom a szakmai gyakig (és utána 6 hét amig elfogadják a helyet ahova mennék), már beszéltem a munkahelyemmel, és tudnak fogadni:-) Azért nem minden ilyen rózsás a munkahelyen. Én egy olyan pozicióban vagyok/voltam, amire állami támogatást kap az óvoda, és az a kis bökkenő akadt, hogy ezt a támogatást meg kéllene hosszabitani, melynek a kérvényezését csak hétfőn sikerült beadnijuk, úgyh most addig nem dolgozom (csak ha valaki beteg lesz vagy szabira megy stb.) Azért hétfőn behivtak egy 8 órás múszakra (helyettesitettem valakit), ahonnan kicsit idegesen jöttem haza, mert a buzi kollegám (Mickey) többet foglalkozik magával, mint a gyerekekkel és a munkájával...

Pénteken délután munka után disco volt az oviban (délután 2:30-tól), annyira cukik voltak a gyerekek, és néhány szülővel is sikerült találkoznom. Az egyik szülő balett órát tartott, egy másik pedig has táncot tanitott, ja és kaptam egy meghivást az egyik gyerek szülinapi zsúrjára (sajnos csak szóban, és tagnap volt a szülinapja, úgyh asszem felejtős...)

Most már néhány napja túl vagyok a „koppanáson” a hétvégét elég lazára vettem:-) Szombaton evezéssel kezdtem a napot, és levittem 2 barátnőmet a crestonból, hogy edzés után megtanitsam őket evezni. Mind ez számukra is hajnali kelést jelentett, de annyira elszántak voltak, meg az eső sem tántoritotta el őket. Nagyon szerencsénk volt az idővel, mert mire odajutottunk, hogy edzés után velük evezzek elállt teljesen az eső és amikor kikötöttünk elkezdett újra szitálni... Azt mondták, hogy végig imádkoztak, amig eveztem... Nem nagyon sikerült őket megtanitanom evezni, kicsit gondjaim voltak az evezős kifejezésekkel meg magyarázással... Szerencsére ott volt Bry, őt kértem meg, hogy jöjjön ki velünk 4párban, és irtózatosan aranyos volt és nagyon rendes (vele voltam kint 2x-ban amikor először mentem itt evezni). Meg is hálláltam neki egy toblerone-nal a végén:-) Utána lóversenyre mentem Laurával meg még néhány ismerősével. Előtte nálunk készülődtünk és csinositgattuk magunk.

Ingyenes rendezvény volt, mert 150 éves volt a lóversenypálya.

8 dollárt áldoztam a rendezvényre, pontosabban a szerencsére, mert ilyen eseményeken kötelező fogani a lovakra. Hát voltak sikeres meg kudarcos pillanatok (a legjobb 50centből csináltam 3 dollár 25 centet). A végén a 8 dollárból csak 4.10 ment vissza zsebbe:-( De tök jó élmény volt, még az eső ellenére is. Azt mondják, hogy addig nem vagy ausztrál amig nem voltál lóversenyen. Ezt többször bevetik, hogy különböző programokra csábitsanak. Este moziba mentem a Harry Brown c. film megtekitésére. Nem volt rossz film, de azért csak erős idegzetűeknek ajánlom...

Vasárnap több mint 20 embernek készitettem ebédet, mert a creston-ban befogtak húsütésre. Ez volt életem első BBQ-ja, de úgy vettem észre, hogy elégedettek voltak a kajával:-) Délután meg Rosával elmentünk egy öregek otthonába, ahol egy 104 éves hölgyet látogattunk meg. Döbbenet volt, hogy mennyire életképes, és kommunikativ és nagyon jó a humora:-).

Tegnap tanultam és füvet nyirtam, és találtam egy futó útvonalat, amit majd megpróbálok kicsit gyakrabban látogatni...

A mai nap kicsit kényeztettem magam, felturbóztam a ruhatáram a télre:-) És kerestem egy helyet ahol kicserélik az órámban az elemet. Ezt teszem már néhány napja, de eddig a legolcsóbb hely 2500Ft-ért csinálja, utána meg 7500Ft volt a következő ajánlat (viznyomás ellenőrzéssel és 2 év garanciával). Már nagyon kezdem hiányolni az órám:-(

És még valami a mai vásárlási élményeimhez:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

No comment.... Nem csak a zászlók, hanem a red wine/white wine-nal is gondok vannak...

Megpróbálok majd gyakrabban irni, mert mire leülök, hogy irjak elfelejtem, hogy mennyi minden történt. Legtöbbször a Crestonban tanulok vagy ha befognak vmire, akkor segitek.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hannadownunder09.blog.hu/api/trackback/id/tr962050479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

allianna 2010.06.02. 13:34:50

Szia! A kappan - herélt kakas, de hát ilyen a magyar nyelv: egy betűtévesztést és megváltozik a jelentés:)
Minnie-ről egy szót se többet, főleg ne b-s jelzővel, mert ez nem PC (politically correct) és megbüntet a webrendőrség. Margit körúton 600 fronyóért kicseréltetem, ha elküldöd, aztán visszaküldöm, benne vagy? Köszönöm az eukaliptusz cukorkát, amit hasonló fizikai (és anyagi) ráfordítás árán juttattál el hozzám, és ma bevettem az első dózist! Finom! A lóverseny szuper lehetett, régóta tervezem én is...ilyen szépen ki kell öltözni? Gratulálok a sütéshez is meg minden, no megyek, a többit majd személyesen:)
Üdv.:Anna

SH. Hanna 2010.06.03. 00:07:54

Hát igen, már a magyar nyelv sem megy úgy, mint régen... Egyre jobban keverem a 2 nyelvet:-( Bár asszem nincs kappan az angolban. Szivesen elküldeném az órám, de a postaktg kb egyenlő az elemcserével, asszem rá kell áldozzam a 2500-t, még ha nem is csinálnak vizhatlansági testet. Eukaliptuszból lehet, hogy hamarosan szükségem lesz egy dózisra. Kicsit taknyos vagyok, meg már néhány napja érzem a torkom:-(
SZEMÉLYESEN? Mikor? Hol? Valamiről nem tudok?
Hajrá minden kedves dekesnek a VB-n, majd irjatok meg mindent!
süti beállítások módosítása