HTML

Aussie adventures 2009-...

Ime a blog az ausztráliai tartózkodásomról. Remélem mindenkinek ki tudom ezzel elégiteni az igényeit. Irjatok majd az otthoni eseményekről!

Friss topikok

Linkblog

Újabb hétvége, és egy-két evezős tapasztalat

2009.11.09. 08:21 SH. Hanna

Hétvégén volt egy evezős verseny a klubunkban. Nem volt túl látványos, mert egy kb 5km-es nagyegységes time trial volt. Megbeszéltem Bencével, hogy majd itt találkozunk, de nem jött össze, mert ők máshol szálltak vizre, és utána mentek vissza a klubjukba még egyet edzeni…

Hát én nem indultam, de az edzéstársaim igen. 2.-ak lettekJ Egy olyan csapat nyerte, amiben 2 olimpikon ült és még másik 2 igen jó evezős. A mezőny többi részét viszont rendesen állvahagyták. (azért szerintem sokat segitett nekik az hazai pálya..) Elég flottul megy itt a versenyszervezés. Én 7-re mentem, de ekkor már a csapatok nagyrésze vizen volt, sőt… 15mp-enként volt az inditás, de mondták a többiek, h nem mindenhol várták ki az időt, hanem akkor inditottak, amikor elérted a rajtvonalat, és a végén persze korrigálták az időket. Az eredményeket nagyon hamar közzétették (amit amúgy az utolsó beérkező után 20perccel igérték legkésőbbre). És az egész max 10-ig tartott, én 11 után értem haza, és az egyik utolsó voltam, akik ott maradtak. Szóval tanulhatna a magyar evezős szövi…

Az én edzésem: ergó 60’, és ahhoz képest, h mióta nem ültem ergón egész jól birtam:-) Azért összehasonlithatatlan a DNHE-s és az itteni ergózás. Sajnos nem csináltam a kondiról képeket, de majd pótlom. Egy tégla falat kell bámulnod… Én inkább a kijelzőt néztem, lehet, h ezért ment jobbanJ (még csúcstól messze vagyok)

Mivel elég hamar hazaértem, és még előttem volt az egész nap, a Papa elvitt a Paddy’s Market-re. Ez egy több emeletes piac és bevásárlóközpont a kinai negyedben, és minden turista innen gyűjti be a souvenir-eket. Az alsó szint piac jellegű, standokkal, kinai árusokkal, a többi emelet outlet jellegű bevásárló központ. Vettünk néhány 2010-es naptárat, és nekem ruhákat. Úgyh kaptam egy kis kényeztetést:-)

Vasárnap reggel apukámmal és heverjaival mentünk biciklizni. Egy 2 és fél órás majdnem 50km-es útra mentünk a reptér környékén. Hát itt a reptérnek a környéke egyáltalán nem olyan mint a Ferihegyen… A kifutó és leszállópálya a tengerre kinyúló félsziget. Azért nem volt olyan szép, mint az előző La Perouse-i bringázásunk. Elmentünk egy másik evezős klub mellett, ahol elsőre sokkal jobbnak tűnt a viz, de hamar észrevettem egy jetski pályát néhány 100m-re. Ez kevésbbé volt edzés, mint amikor az apukámmal 2-esben mentünk, de sikerült produkálnom egy esés. Nem tudtam bevenni egy hajtű kanyart, már gyök 2-re lelassultam és egyszer csak eldőltem. Nincs semi horzsolás, csak a bringa kapott egy kicsit, de meg se kottyan a korábbi sérülései mellett… Utána a Lauráék családjával voltunk ebédelni. Ő most készül az utolsó vizsgáira, gyógyszerésznek tanul, és megbeszéltük, hogy egyik hétvégén elutazunk egy nagyon szép helyre néhány napra. De majd úgyis irok róla. Erre majd nov. végén kerül sor:-)

Ma voltam újra edzésen reggel. Szkiff, egyenletes evezés, és végre kaptam technikai tanácsokat, mert sajnos még mindig ott hagynak a csajok… Persze lassú a vizfogásom, de azzal próbálta kijavitani az edző, h gyorsabban használjam a lábam. Úgyh most nyújtott karral kell sokat eveznem, nagyon dinamikusan és magasabb tempóval. Szóval itt kirugják a seggüket. Azt mondta, h az elején ne rakjam rá annyira a hátam. Pedig egész évben ezen dolgozott a Dödi… Evezés után meg kondiztam kicsit. Hát nem nagyon tudom hova rakni az edzésüket. Van ami tetszik, van ami nagyon nem. 6-7 kör 10 gyakorlat 8v.10 db vagy vannak statikus gyakorlatok pl. fekvőtámaszban tartsd meg magad lent 60mp-ig (ez az ami nagyon nem tetszett és nem is ment) Volt a gyakorlatok közt húzódszkodás (abból nem kell 10-tJ) De viszonylag ismerősek voltak a feladatok. A súlyokat illetően nem vagyok nagyon lemaradva, szerintem egy hét alatt utolérem őket. Nekik ez egyébként egy külön edzés, nem evezés után, úgyh ma csak 4 körrel kezdtem, még csak ismerkedem a súlyokkal…

Edzés után pedig hazajöttem és elmentem az itteni kresz vizsgára. És a tökéletes Hanna, persze 100%-os tesztet irtJ. Itt már évtizedek óta számitógépes a teszt. És a kérdések szinvonala, hát… No komment. Egyáltalán nincs műszakis rész, és elég komolytalan. Több nyelven lehet csinálni a tesztet (legalább 10) És felolvassák neked a kérdéseket, válaszokat, h véletlenül se hagyj ki egy szót sem… Szóval nagyon szájbarágós. És egy 5 éves jogsival, viszonylag rendszeres vezetés mellett nem igazán volt nagy kihivás. Utána bejelentkezhettem a forgalmi vizsgára. Dec. 1-én 11:45-re kaptam időpontot. Addig kicsit gyakorolni kell majd a párhuzamos parkolást…

Ja és úgy mellesleg bejelentkeztem a child care kurzusra, de ennek van egy kis átfutási ideje, úgyh kb akkor kezdhetek el tanulni, amikor hazamegyek (és már a záróvizsgámra készülök)

A várva várt evezős képek:

A klubház

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az étterem

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A leendő csapatom:-)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Az EGYIK nagyegységes hangár

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A megszámolhatatlan szkiffek (még az újak nem érkeztek meg):

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És a csodálatos viz, ami most gyönyörű... 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hannadownunder09.blog.hu/api/trackback/id/tr721510778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

allianna 2009.11.11. 17:03:19

www.youtube.com/watch?v=MuGScXmzfXQ

Pénteken több időm lesz:)
Szombaton Ötye a Batthy-ban 16.00-tól...esetleg egy telcsi?
Hajrá-hajrá!
Üdv.:Anna

SH. Hanna 2009.11.12. 08:48:38

Köszönöm az igen tanulságos oktató filmet, de most már késő...
Ötyét majd meglátjuk, szerencsére vasárnap nincs hajnalban edzés, de nem tudom mikor fogok kelni... Kakaózás lesz v meddig tart? Mindenképp hivlak, megpróbálom minél hamarabb, de lehet, h csak az utómunkálatokat tudom elkapni...
Neked is HAJRÁ:-)
süti beállítások módosítása