HTML

Aussie adventures 2009-...

Ime a blog az ausztráliai tartózkodásomról. Remélem mindenkinek ki tudom ezzel elégiteni az igényeit. Irjatok majd az otthoni eseményekről!

Friss topikok

Linkblog

...

2009.11.30. 10:59 SH. Hanna

A héten nem történt túl sok újdonság. Voltam újra falat mászni, meg tengerparton sétálgatni, egy másik beachen fürcsizni… Evezgettem néha-néha, és egyre több technikai utasitást kapok (gyakorlatilag minden mozzanatomban van valamilyen hiba…). Most a héten csomó felmérőt kell huznijuk a többieknek (ma volt 100 és 500m, lesz még 30’, 6000m meg 2000m), de én még csak 2szer ergóztam amióta itt vagyok, úgyh még nem furakodtam, h én is huznék…

Múlt héten sikerült vennem party ruhát, úgyh szombat este belevetettem magam az itteni éjszakai életbe:-) Nem nagyon különbözik az otthonitól, talán annyiban, h a csajok sokkal jobban kiöltöznek, és iszonyatosan drága a pia… (kb. 10000 Ft-t költöttünk 2-en) Szóval ezt nem fogjuk olyan sűrűn eljátszani… Egyébként jó volt, a zene lehetett volna jobb, de szivesebben sétálgattam a city-ben és néztem az Opera házat, meg a Hidat.

Jövő héten fog hozzám érkezni az itteni Jézuska, mert apukámmal elmegyünk a hétvégére az arany partra, a Gold Coastra. Ő napközben egy konferencián fog résztvenni, én meg a tengerparton fogom sütettni a pocimat:-) Most ott éppen Schoolies van, ami egy fesztivál a most végzett 12-esek számára. Rohadt nagy partizások, részegek miden utca sarkon, letartóztatások stb… De ezekből valószinűleg kihagyom.

Most már egyre kevesebbet fogok irni, mert sajnos bele kell vessem magam a tankönyvek közé:-( Meg, h otthonra is maradjon... Úgy tünik, h lehet, h január 4.-én mehetek záróvizsgázni, és a napokban elfogadták a jelentkezésem az itteni kurzusomhoz, de ezt lehet, h szüneteltettem ZV-ig vagy majd ha visszajöttem…

Hnap megyek a forgalmi vizsgára a jogsimhoz. 11:45-kor lesz. Nem nagyon izgulok, de azért drukkoljatok, h éber legyek (főleg, mert előtte megyek 5-re edzeni…)

Ime 2 kép a szombat estémről:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hannadownunder09.blog.hu/api/trackback/id/tr551562712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

allianna 2009.11.30. 16:04:35

Csinos a "party ruhád", meg szép a neve a szórakozóhelynek is, igazán...
küldök egy kis oktatófilmet a vizsgához, sok sikert, meg miegyéb, üdv..Anna:
www.youtube.com/watch?v=3ql8jbR6S2Q

Vizipókom 2009.11.30. 16:51:06

Hát az első képet nem lehet nem kommentálni...
Először is: nem csalódtunk benned :)
2. Sokat sejtető a mosoly az arcodon
3. Jó hogy kispóroltak a névből egy T betűt, különben kicsit zavarban lennék:)
A mielőbbi viszontlátásra...üdv
Vp

SH. Hanna 2009.12.01. 03:49:30

Nem ezen a helyen voltunk, csak a neve miatt muszáj volt megörökiteni... Csak kár, h eldőlt az "s" az elején...
A Zitával az a zujs, h ő is nem rég öregedett egy évet. Egyébként én is hiányolom az újabb bejegyzését a blogján...

Üdv. mindenkinek

allianna 2009.12.01. 12:32:37

Mindenkit a Jóistenke éltessen sokáig!
Hujhujhajrá!

L.Vercsi 2009.12.02. 19:12:30

Hanna!
Írj egy összefoglalót eddigi ottlétedről, mert iszonyatosan pang a danubius blog, és kéne vmi bejegyzés! Gondolom Orbán se bánná.
Pussz, és köszi ha belefér két tanulás-adag közt:)

Vizipókom 2009.12.02. 23:49:06

Köszi Anna:)
Velem az újs az, hogy mindjárt vége...fakkkk:) Imádom, de nagyon.
Úgy hallottam, valamikor 22-23 körül lesz dek karácsony!? Ha igen, akkor ott leszek.
Hanna, összeszedtem minden erőmet és írtam a blogra;)
Puszi nektek!

L.Vercsi 2009.12.03. 17:41:40

@Vizipókom: Asszem dec. 22., de hétfőn lesz "hivatalos" :)

L.Vercsi 2009.12.05. 08:02:11

Hanna, jól emlékszem, hogy 17-én jössz? Már jó lenne látni (és irigykedni) milyen csokibarna vagy :) (Úgyhogy húzz bele, ha még nem!)
És boldog Mikulást!!! (ott nem sül meg a piros nagykabátban???)

SH. Hanna 2009.12.05. 13:19:05

Jól emlékszel:-) Én is szeretnélek már benneteket látni...
Dolgozunk a barnuláson...
Boldog Mikut! Mire eljut ide a Mikulás már leveti a nagykabátot és egy szál fürdőgatyában jön:-)
cjwriter.files.wordpress.com/2008/12/surfing_santa.jpg
Puszi

Vizipókom 2009.12.05. 20:16:06

Köszi Vercsi!
Majd én kompenzálom a Hanna barnaságát...a hófehérnél néhány árnyalattal világosabb vagyok:)

Surfing santa (L)

L.Vercsi 2009.12.06. 08:07:08

@Vizipókom: Hajajj, nem sok napot kaptál odafenn... :)
Amúgy most gondoltam végig, h jó sokan vagytok odakinn. Hörbi, Manó is, Cica is elutazott (mondjuk csak 3 hétre)
Na gyertek haza!

L.Vercsi 2009.12.08. 19:34:33

Hanna, valami életjel? Vagy már pakolsz hazafele? :)
süti beállítások módosítása