HTML

Aussie adventures 2009-...

Ime a blog az ausztráliai tartózkodásomról. Remélem mindenkinek ki tudom ezzel elégiteni az igényeit. Irjatok majd az otthoni eseményekről!

Friss topikok

Linkblog

Pörögnek az események...

2010.04.22. 05:16 SH. Hanna

Nem is tudom hol kezdjem. Magyarországon diplomas ember lettemJ Ausztráliában pedig remélhetőleg beléptem a munkavállalók körébe:-)

Hát akkor a részletek…

Múlt héten sikerült viszonylag sokat tanulnom (beadtam és vissza is kaptam az első beadandóm:-)), és néhány nagyon jó állást találtam. Az egyik be is hivott interviewra, és hétfőn, szerdán próbaidőztem náluk, amire még fizut is kapok majd…:-) (egy oviról van szó…) Nagyon jó helyen van, kb fél óra odaérnem tömegközlekedéssel. Az egyik munkatársam rohadt messziről jár be és már majdnem 4 éve dolgozik ott, ami asszem szintén sokat mond a helyről… A gyerekek aranyosak, az egész oviban asszem 39 gyerek van, az én “csoportomban” hétfőn 16 szerdán 17, atöbbit még nem tudom. Most már a csoportomban nagyjából tudom a neveket, már csak a helyesirásukat kell elsajátitanom…  Mindkét nap mindenféle feladatot kaptam, és remélem jól álltam a sarat, a szerda kicsit húzósabb volt, egy teljes csoportos pelus csere, meg ebéd előtti teljes csoportnak éneklés és mese olvasás (hát ez kicsit káosz volt…) De kellett ágyakat csinálnom, felügyeltem a rajzolást, üritettem a moslékot (nem olyan durva, mint ahogy hangzik) és mindeközben árgus szemekkel ügyeltem a gyerekre. Szerdán megkértek, h maradjak bent 2 és fél órával tovább, ez asszem elég jó jel:-) Ma sajnos nem volt bent a tulaj, de azt mondták, h egy-két napon belül megtudom mikor kell menjek újra.

Akkor haladjunk visszafele az időben, vasárnap voltam canyoning túrán, ami nem igazán olyan volt, mint amit elképzeltem… Kirándulás/canyon volt meghirdetve, és azt mondták, h hozzál magaddal váltó cuccot, mert lehet, h vizes leszel. Hát én szerencsére vittem, mert kiderült, h ez inkább canyoning túra volt. A legmélyebb részen vállig ért a viz… Egyébként nagyon élveztem, azt az aprócska kis bökkenőt leszámitva, h elvesztettem az egyik kedvenc fülbevalóm:-( Meg azért kicsit hüvi volt a vz, úgyh nem volt olyan jó álldogálni… Ez a program is a már korábban emlitett outdoor clubbal volt, és sikerült összefutnom ismerős arcokkal, a korábbi abseiling túrán megismert magyarokkal, akik révén szereztem képeket. És igy vannak képek a korábbi abseilingről is (bocsánat, kicsit lusta voltam átválogatni...) 

Erről jut eszembe, h feljelentkeztem az abseiling II. tanfolyamra is, ami jövő hétvégén lesz, és itt megtanuljuk azokat a dolgokat, amikkel majd segithetjük a túravezetőket, és ha eléggé vállalkozó szelleműek vagyunk, akkor még túrát is vezethetünk:-)

Szombat szintén aktiv nap volt:-) Isabellel (német lány a repülőről) mentünk tenniszezni. Nagyon bejött, mert elég hasonló a tudásunk, és most hétvégén újra megismételjük:-) Persze a mozgás után rögtön pótoltuk a kalóriákat a Glebe-i piacon. Ez egy amolyan bolha piac szerű, ami csak szombatonként van nyitva. Vettem egy pár fülbevalót, de lehet, h emiatt hagytam el másnap…

Pénteken voltam az állásinterviewn, és hazafele kaptam egy új telefont. Még nem ismerem az összes funkciót, és a felét szerintem nem is fogom használni…de nagyon tetszik:-) Egyébként ingyen adták, csak alá kellett irni a szolgáltatóval egy 2 éves szerződést. Igy most előfizetéses lettem, és havi x összeget beszélhetek le. Itteni Vodafone-osokkal ingyen beszélhetek, a többi perc dij is elég jó, de a nemzetközi sms az nagyon olcsó (8,2 Ft átszámolva). Egyéb előnye az új telefonnak, hogy igy van miben tartanom a magyar sim kártyám, úgyh nem kell cserélgessem…

A hét első felében pedig megpróbáltam a konyhát és a házat rendbeszedni egy kisebb átalakitás után. Apukám a konyhában az egyik falat megfabrikálta, hogy beférjen az új sütőnk, de az előkészületek sajnos elmaradtak. Elég sok minden elöl maradt (mosatlan edésnyek és gyakorlatilag minden…) és jó kis por réteg rakódott rá:-( (beleértve a szekrények belsejét is…) És nemcsak a konyha és étkező szenvedett “károkat”, hanem a többi szobában is egy kisebb por réteg gyült össze gyakorlatilag mindenen (a vasalni való, tiszta ruhák is :-()

Képek before takaritás:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És after…:-)



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ez utóbbi szekrény egyedül kb. 3 órámba tellett...

Csak hogy a kultúra se maradjon ki egy bejegyzésemből sem, egyik este voltm szinházban, az opera szinháztermében. Jó darab volt, de sajnos az angol tudásom miatt, csak a poénok felét értettem, de a vége felé már egész belejöttem:-) Ez egyébként egy főpróba volt, de örülök, hogy apukám intézte az anyagiakat (igy is kb. 4 szerese egy otthoni szinház jegynek…) Hazafele elég sokat kellet várnunk a buszra,úgyh egy jó kis fagyizással ütöttük el az időt:-)

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hannadownunder09.blog.hu/api/trackback/id/tr191941659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

allianna 2010.04.23. 11:00:25

Jók a fotók:)
Ez egy szabályos ereszkedés? www.flickr.com/photos/laurabarothy/4448163219/in/set-72157623534324083/

Egyébként szép rend lett, bár nem nagyon látok olyan nagy változást, mint a zeatax reklám-emberén az echo tv-n...

Ne dolgozd magad agyon, szuper lehet 17 pelust cserélni, kicsit irigyellek...
Szép napot, üdv:.Anna

allianna 2010.04.23. 11:02:51

Egyébként így nekiállni fúrni...Te mit mondtál apudnak? :)

SH. Hanna 2010.04.23. 12:52:53

Egy elég szupi kis géppel csinálták a képeket.
Igen, a kép, amit kiemeltél éppen egy rosszul sikerült kisérlet... Ilyenből 2 is volt, de szerencsére egyik sem én voltam:-)
Talán azért nem látsz akkora változást a konyhában, mert nem ugyanazokat fotótam, de hidd el van különbség!
Szeretek dolgozni, és szeretem azt az ovit is, már csak fel kéne, hogy vegyenek...
süti beállítások módosítása