HTML

Aussie adventures 2009-...

Ime a blog az ausztráliai tartózkodásomról. Remélem mindenkinek ki tudom ezzel elégiteni az igényeit. Irjatok majd az otthoni eseményekről!

Friss topikok

Linkblog

Az evezésen kivül is azért történtek más dolgok is

2009.11.04. 01:24 SH. Hanna

Múlt héten végleg elmentek a nálunk tartózkodó magyarországi vendégek, és apukámmal oriás búcsúvacsit csináltunk nekik. Nagyon fini lett:-) És azt mondták, h nagyon aranyos vagyok, és tartam meg azt a jó szokásom, h mindig mosolygok:-))))))

Egyik délután voltam a Bondi beachen és a Scalptures by the Sea kiállitáson. Ide egyébként egész véletlenül tévedtem, mert úgy volt, h csak lenézek a tengerpartra, mert apukámnak arra volt dolga és épp aznap kezdődött ez a kiállitás:-) Baromi sokan voltak, nyugdijasok, iskolai csoportok, meg tévések. De a kamerákat inkább kerülgettem …

Ez egy olyan rendezvény, ahol a modern “művészet…” kibontakozhat... A Bondi beach Sydney  leghiresebb strandja (de még mindig nem értem, h miért…). Több mint 100 alkotás volt. Én nem birtam végig nézni, de azért végig sétáltam az egészen. A modern művészet, és amit az ausztrálok művészetnek neveznek nem nagyon mozgatott meg… Azért készitettem egy-két fotót az érdekesebb alkotásokról:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 A Bondi beachről is készitettem képeket. Tök jó kis gördeszka park van, kb 20 méterre a homokos tengerparttól… Lehet, h ezért szeretik annyira a turisták?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Vasárnap apukámmal elmentünk egy bringa túrára. Elvitt arra, amerre a 40 éves bringás haverjaival szokott menni hétvégéken. Ide elég sokan járnak biciklizni, úgyh szinte végig bringa út volt, és nagyon szép tájak:-) La Perouse-ba mentünk, ez egy több mint 30km-es út volt oda-vissza, dél felé a tenger part mentén. Viszonylag lightosra vettük a tempót, mert szerencsére vittem magammal fényképező gépet, és néha meg-megálltunk fotózgatni. Igy is azért 25km/h fölött volt az átlagsebesség dimbes-dombos terepen:-) Rengeteg golf playa mellett haladtunk el. Ezek a hülye ausztrálok minden hétvégén vagy cricketeznek vagy golfoznak…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Vasárnap este pedig egy vendégségben volt részünk. A Domi, Juditékhoz (pótszüleim) mentünk, ahova egy másik itt élő magyar házaspár is meg volt hivva. Nagyon finom tengeri kütyüket ettünk, és újra sikerült telezabálnom magam:-)

Tegnap volt a Melbourne Cup, ami egy lovas verseny, és Ausztrália egyik államában még ráadásul munkaszüneti nap. Ez a legrangosabb lóverseny Ausztráliában. Mindeki fogad valamelyik lóra, még az is aki soha nem látott lovat... Hát én ezt nem tettem, de azért végig néztem a tv-ben, mert mindenki már napokkal előtte erről beszélt, sőt már amikor Sydneybe érkeztem több helyen plakátokat láttam a versenyről. Végül is egész érdekes volt, aki nyert olyan finisht vágott le a végén, hogy faképnél hagyta a többieket…

Ma voltam újra edzésen, és egy öbölbe mentünk résztávozni. Hát azt hittem végre kicsit job lesz a viz, mint előző napokban, de tévedtem:-( Megint szkiffeltem, de örültem, h bent maradtam a hajóban...

Hnap nincs hajnali edzés:-) De délután lehet, h lemegyek kipróbálni az ergókat vagy kondi gépeket. Csak rohadt messze van, főleg, ha nem hajnalban mész, amikor egy auto sincs az utakon, csak a hülye evezősök…

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hannadownunder09.blog.hu/api/trackback/id/tr961497509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

allianna 2009.11.04. 16:20:00

én bezzeg fogadtam volna...tétre, helyre, befutóra...nem kérdezted, hallottak-e Overdose-ról. Szegény Mikóczit letartóztatták...no nézz majd utána a neten. A "szem-mű" jópofa, majd megindoklom miért tetszik, ha újra munkaidőben leszek. De most suhanok a szigetre. Örülök, hogy mozgalmas napjaid vannak, így jókat tudsz mesélni. üdv.: Anna
süti beállítások módosítása