HTML

Aussie adventures 2009-...

Ime a blog az ausztráliai tartózkodásomról. Remélem mindenkinek ki tudom ezzel elégiteni az igényeit. Irjatok majd az otthoni eseményekről!

Friss topikok

Linkblog

GAMSAT helyett STAT...

2009.11.08. 07:32 SH. Hanna

Hát egyenlőre mégsem próbálkozom meg a GAMSAT-tel. Változtak a terveim a tanulmányokat illetően. Azért nem zárkóztam el teljesen az egészségügytől. De kicsit más irányból közelitem meg. Eredetileg gyerek doki akartam lenni, mert nagyon szeretem a gyerekeket, és doki, mert az mindig is érdekelt, h mi, miért és hogyan működik az emberi szervezetben. Ezért összeraktam és igy lett gyerek orvos, de most inkább külön veszem, és külön-külön fogom tanulni.

A terveim szerint jövőre el fogok végezni egy OKJ szerű képzést, melynek neve Diploma of Children’s Services. Ez egy egy éves kurzus, de el lehet végezni min 6 hónap max 2 év alatt (én az előbbit tervezem). Ez egy ovónő képző szerűség, ami otthon tanulós, de van szakmai gyak része is. Szóval én osztom be, h mikor mennyit foglalkozom vele. És 2011-től pedig a Maquarie Uni-n fogok Chiropatrics-t tanulni;-) Ez egy 3 éves bachelour képzés, melyet folytathatok  mindenféle masters irányban. Az itt tanuló diákok kezeltek engem a WMG-eken, amig apukám a pályákat húzta…

Az egyetemre perzse lesz majd felvételi, úgyh lassan erre is lehetne már tanulni. Ennek felépitése hasonló, de sokkal egyszerűbb a korábbi Gamsat-nél. Nem lesz pl interview-s kör. Ezt a vizsgát STAT-nak hivják (Special Tertiary Admissions Test), amit főleg olyanok csinálnak, akik elrontották az érettségijüket... Sajnos az én érettségimnek csupán egy bökkenője van, h nem szerepel a tárgyak közt a biosz, kémia stb. Ezért kell újra vizsgáznom.

Mindezek közben fogok evezniJ Nagyon megszerettem a hajnali kelést. És alkalmi munkákat fogok válalni, főleg amig még karácsony előtt itt vagyok. Utána meg amennyi belefér. Hétfőn megyek kreszből vizsgázni. Majd ha túl vagyok rajta, irok róla picit, de egyenlőre nem akarok semmit sem elkiabálni… Utána meg majd forgalmi pár hétre rá. Itt a jogsi az első számú azonositó igazolvány, és a magyar jogositványommal csak 3 hónapig vezethetek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hannadownunder09.blog.hu/api/trackback/id/tr221508458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása