HTML

Aussie adventures 2009-...

Ime a blog az ausztráliai tartózkodásomról. Remélem mindenkinek ki tudom ezzel elégiteni az igényeit. Irjatok majd az otthoni eseményekről!

Friss topikok

Linkblog

Az első falmászás is megvolt

2010.02.27. 00:50 SH. Hanna

Hát több-kevesebb sikerrel megtörtént az első falmászás is:-) (azért inkább több). Most máshova mentünk, mint szoktunk, és itt kicsit nehezebbek a pályák, de nagyon-nagyon jó volt. Egyetlen aprócska probléma akadt, ami sajnos véget vetett az aznapi élvezetnek:-( Az utolsó mászásnál kiugrott a vállam, de mielőtt mindenki frászt kapna, ez már többször előfordult velem… Szerencsére egy-két méterre voltam a földtől, úgyh nem a levegőben lógva kellett “visszatenni”, de egy kicsit azért megijedtem. Most már minden ok, de most egy-két napig kicsit óvatosabb leszek…

Ezen kivül végre dublóztam egyet. Az egyik lány (aki már nem u23-as) egy-két hónapja nem járt le, és az ob-n sem indul, úgyh utána jártam, és lehivtam evezni:-) Már ősszel egyszer voltunk dublóban, és akkor is jó volt, most másik hajóban voltunk, ami nem a klub legjobb hajója, de ennek ellenére azért sokan megirigyelnék. Hátsó boomerang villás, kicsit fura volt, de jól ment:-) Ma meg 4-eseztem azokkal, akik most jönnek majd fel felnőttbe. Most van náluk gólyahét, úgyh nem voltak annyira toppon, főleg, h hajnali 5kor volt az edzés… A hajó nem volt túl jó, sykes, de nekem minden csapásnál kattogott a tulipán… Hnap versenyeznek, úgyh csak rajtolgattunk, de a leggyorsabb rajt is csak 34 körül volt… Egyébként balra eveztem, amit már kb 2 éve nem tettem, és kicsit éreztem is a derekam, de nem eveztünk túl sokat, úgyh túléltem.

És hogy ne csak a sportról szóljon minden, ma este voltam az Opera Házban egy koncerten:-) Nigel Kenedy, hegedűs és a Sydney-i szimfonikus zenekar hangversenye volt. Ez egy kis stand uppal tarkitott, komoly és jazz zenei előadás volt. Egy-két Bartókot is játszottak:-)  Nekem nagyon tetszett, és sok-sok régi emlék jött elő, amikor minden évben a családdal mentünk a gyerekeknek szóló karácsonyi előadásra (egyik emlékem, h a hangverseny végén sok-sok lufit engedtek el a plafonról. Az Opera Ház és a város egyébként nagyon szép, főleg  este, de sajnos a fotógép otthon maradt…

Ezen kivül próbálok tanulni, de sokszor inkább olimpiát nézek, meg most már nézegettem állást is, szerencsére akadnak egész jók:-)

15 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hannadownunder09.blog.hu/api/trackback/id/tr621793856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

L.Vercsi 2010.02.27. 12:51:46

Vigyázz magadra!!! Majd ha már csontkovács leszel, lehet ilyet, de addig ne meneszd ki a vállad! (najó, utána se)
Az opera jól hangzik, főleg ha jazz is volt (az azért jobban melengeti a szívem:) )
Itt most délben kezd el kisütni a nap, délelőtt cudar zordon szemerkélős nagyszeles volt minden, úgyh még mindig várat magára az első evezésem, és csak irigykedem, a hátul boomerang villát már nem is említem...:) Most meg a diplomával pöszmögök, de már látom az alagút végét, van 25 oldalam.
Kíméld a vállad, pussz!

SH. Hanna 2010.02.28. 06:41:52

A napokban jöttem rá, hogy mit is jelent a csontkovács (chiropractor). Kiroppantó:-)))
Remélem hamarosan Te is vizen... Én a mai 8-asozásomat nem részletezném. Kaptam egy nagy hullámot a nyakamba:-) Jövő héten nem valószinű, hogy lemegyek, mert ob, meg az elsősegély tanfolyam csüt, péntek... De majd megyek bringázni:-) remélem nem esik az eső...
25 oldal már kész a diplomából? Még csak most kezdődött a félév... Szupi vagy!!! Hajrá-Hajrá a többihez is!!!

allianna 2010.03.02. 12:26:16

nemtom mi az, hogy mormális, de ha jót jelent akkor az vagyok:)
csak az evezés nem megy: ma reggel szegény Dödit majdnem sikerült átküldenem a túlvilágra, de végül Jóistenke segítségével összejött 3 jó csapás, és ezzel megmentettem az életét.
A vállficam nagyon durva látvány...magadnak tetted vissza?
Üdv, minden jót és szépet!
Anna

SH. Hanna 2010.03.02. 12:53:40

A helyesirás sosem volt az erősségem...
Jót jelent, de irtam elé egy 'nem' szócskát, ami sajnos azt jelenti, h nem vagy az:-( Ha szeretnéd ki tudom bővebben is fejteni:-)
Vállficam annyira nem volt durva, mint ahogy leirtam, már többször volt ilyenem. Szerintem nem igazi ficam, csak egy ideig nincs rendbe, és érzem, h vmi rossz helyen van aztán fél perc és visszamegy 'mormálisba':-) Majd legközelebb úgy időzitem, h Te is ott legyél. Egyébként Ő rakja vissza magát, egy kis mozgatás után, de most ez hosszabb ideig tartott.
Most már én olvasom irigykedve a Ti evezős beszámolóitokat...:-( A kövi 4x-ba beleszámolhattok! Ott leszek, megigérem:-)

L.Vercsi 2010.03.03. 20:39:08

No az a 4x várat magára, mert visszajött a tél... 2 fok volt reggel 8kor.
És furi lesz nélküled hosszúhétvégézni. (meg nélküled Anna!!! grrr. Ill az nem furi, hanem már uncsi, h sose jössz el, pedig jó móka lenne:) )
Vercsi

SH. Hanna 2010.03.04. 10:45:03

Anna, felajánlom a nem létező helyemet a hosszúhétvégére, és akkor Attilát is viheted:-)
Mikor mentek? ks 4x többi tagja megy?

L.Vercsi 2010.03.04. 21:40:02

Csak Magdi és én megyünk, holnap (péntek) délelőtt-dél körül indulunk. És naggyon hideg van:(
Pussz

allianna 2010.03.05. 10:47:05

csak rélátíve van hideg. Tegnap délután evezés közben kifejezetten izzadtam a 6 fokban:)
Ne haragudj Vercsi, de tudod mekkora háztartást viszek...
Üdv. mkinek! Vigyázzon mindenki magára, és minden kedves embertársára - az a fő.

SH. Hanna 2010.03.05. 14:43:01

Anna, mintha már emlitettem volna, h nem vagy normális, és ezt úgy tünik, h már több értelemben is sikerült bebizonyitanod... Gratulálok:-)
És mi az h "mekkora háztartás"? Hányas ikreket szültél?
Egyébként hova visz benneteket idén a danubius?
Vigyázzatok magatokra!!! (bár ezt valószinű utólag fogjátok csak olvasni...)

L.Vercsi 2010.03.07. 17:26:44

Sopronban voltunk, és cigiszag volt a szobánk minden szegletébe ivódva, és vmi osztrák focicsapat ott volt, akik ordítva rohangáltak a folyosón, telefonon hivogattak szobákat (ebből mi kimaradtunk), és hajnali 4kor dörömböltek az ajtónkon (amit Ráró morogva közölt velem reggel, mert én csak húztam a lóbőrt, és fel se ébredtem!)
Viszont szombaton átvonatoztunk Bécsbe, az jó volt!

SH. Hanna 2010.03.08. 03:35:13

Akkor nem sok punnyadás volt...:-)
Csak 2-en mentetek Bécsbe?
Volt vmi szülinapozás? v előre nem iszunk a medve bőrére...

L.Vercsi 2010.03.08. 12:18:15

Ja, csak ketten, pedig van kiscsoportos jegy, ami 2-5 főnek 28 euro, még kellett volna 3 ember...
Nem-nem, megvárjuk a 9. Meg nem volt ott egy Hanna aki hoz m'n'm-es tortát:)
Amúgy nyílt tőlünk 5 perce egy nagyon brutál cuki-édességbolt, SUGAR a neve. Nem lehet leírni, be kell menni....
sugarshop.hu/contact/paulay.html
sugarshop.hu/sugar/in-pictures/paulay.html

SH. Hanna 2010.03.08. 13:34:23

Hát ez egy meseország...:-)
Te biztos, h ks akarsz maradni?
Bár én nem tudnék minden nap bemenni, asszem egy hét után már hányingerem lenne...

L.Vercsi 2010.03.08. 19:26:29

Tény, h az ízlelőbimbókat megmozgatta a Wonka film:)
És Johnny Depp is hozta a szokásos remeket.
süti beállítások módosítása