HTML

Aussie adventures 2009-...

Ime a blog az ausztráliai tartózkodásomról. Remélem mindenkinek ki tudom ezzel elégiteni az igényeit. Irjatok majd az otthoni eseményekről!

Friss topikok

Linkblog

Hosszú hétvége, csak mert Ausztáliában vagyok...

2010.04.28. 14:00 SH. Hanna

Vasárnap volt Anzac Day, amikor az elesett katonákra emlékszünk. És ebben az országban, ha vasárnapra esik egy munkaszüneti nap, akkor megkapjuk a hétfőt is...:-)

A hétvégémről nem sok érdekeset tudok mesélni. Tenniszeztem, tanultam, “tüntettem”, ja és elkezdtem újra evezni:-) A tüntetés egy közös fotó és petició aláirása volt ahhoz a kampányhoz, ami a mi kis beachünk “Gold Coastositása” ellen szól, vagyis, h ne épitsenek felhőkarcolókat a tengerpartra, és rontsák el ezzel az egész imagét, meg ne legyen egész nap árnyék a beachen… Evezésel kapcsolatban bár már majdnem 2 hónapja volt az OB, úgy tünik itt hosszabb a pangas utána. A lányok csak szerdán és szombaton járnak evezni, és néha délután kondizgatnak picit. Amint meghallottam, újra felvettem velük a kapcsolatot, és már 2x voltam velük evezni:-) Eléggé megszaporodtunk… Majdnem 2 8-asnyi ember gyűlt össze, de úgy tünik, h inkább csak egy 8-as szokott összejönni. Sykes hajóban evezünk, és eddig mind 2 alkalom nagyon tetszett (16 km mind két alkalommal, a mai nyomatás: 2,5x3’2’1’2’3’ t:14-16-18-16-14). Ma munka előtt voltam (4-kor keltem, 5-kor edzés, aztán 9-től meló). Sajnos edzésről a munkahelyemre jutni nem a legegyszerűbb, kb egy óra autózás, úgyh végül f9-re értem oda. A mai beosztásom 2-ig tartott, úgyh amint hazaértem viszonylag hamar beiktattam egy délutáni alvást... Hát a sorok közt akkor az is kiderült, hogy végülis megkaptam az állást, bár igazából nem azt amire jelentkeztem, de igy is nagyon örülök. Az egyik alkalmazott elköltözött egy másik városba és helyette kerestek volna valakit, de a massziv tapasztalatom nem volt elegendő nekik…(és egy hét elteltével mégis visszaköltözik a csaj Sydneybe). De felajánlották, hogy az egyik gyerek után kapnak állami támogatást, és arra a pozicióra felvennének. Ez abból áll, hogy heti 3x5órát dolgozom. Ez azt jelenti, hogy jut idő a tanulásra evezésre, de félszemmel azért figyelem még a hirdetéseket, bár szeretem ezt a helyet:-) Ma a “nagy csoportosokkal” voltam, akik sajnos nem annyira szófogadóak, mint a kisebbek, de kezdek egyre jobban megbarátkozni az egész rendszerrel:-) Ma visszajött a másik főnök nyaralásból, aki szintén nagyon jó fej, de ma nem sikerült vele túl sokat beszélnem. A gyerekei viszont nagyon aranyosak:-)

Hnap újra meló, meg talán tanulás. Oszt nem sokára újra jelentkezem…:-)

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hannadownunder09.blog.hu/api/trackback/id/tr331959119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

allianna 2010.04.28. 15:00:38

pihennyéis, ne csak tenniszezz:)

SH. Hanna 2010.04.29. 11:14:31

Amiket irtam a bejegyzésbe, kb a tennisz volt a legnagyobb pihenés...
És csak, h könnyebb legyen a pihenés, nem 3x5órát dolgozok, mert ma 3,5 órás "túlórát" csináltam, hnap meg f9-5ig leszek...
Majd hétvégén kipihenem, bár az se biztos, mert szombaton újra abseiling, vasárnap meg evezés és utána hajókeresztelés meg közös BBQ.
Egyébként Anna, "aki mondaja..." asszem Te vagy az, aki nem tudja h kell pihenni....

allianna 2010.05.04. 12:52:02

A teniszt egy n-el köll írni. Egyébként meg köszönjük az sms-eket nagyon, amiket Szegedre küldtél:)

SH. Hanna 2010.05.04. 13:14:23

Angolul 2 "n"...:-)
Ma akartam újabb bejegyzést irni, de hnap korán köll kélni az evezés miatt. Úgy elszaladt a nap...
Bledbe nem mentek Zsuzsival? Nagyon szép hely, szerintem ne hagyjátok ki...
süti beállítások módosítása