HTML

Aussie adventures 2009-...

Ime a blog az ausztráliai tartózkodásomról. Remélem mindenkinek ki tudom ezzel elégiteni az igényeit. Irjatok majd az otthoni eseményekről!

Friss topikok

Linkblog

Shellhabour road trip:-)

2009.11.23. 04:10 SH. Hanna

Ahogy előző bejegyzésem végén irtam két napra elutaztam Laurával és anyukájával Shellhabourba. Nagyon szép helyeken jártunk, és kicsit megalapoztam a nyári barnaságom:-)

Ahhoz, hogy sikerüljön kedden a “korai” indulás (reggel 8), már hétfő este átmentem hozzájuk és ott aludtam. Laurának hétfőn volt az utolsó vizsgája az egyetemen, már csak egy év rezidenskedés választja el a végleges diplomától. Ennek örömére áthivta néhány barátját egy kis esti kocintásra, kártyázásra:-) Nekem erről nem számolt be, hogy mások is lesznek. Úgy volt, h a party-zni megyünk, de eléggé esett, úgyh “házi buli” lett.

Másnap sikerült időben elindulnunk, és egy óra után elértük az első kórházat, ugyanis azért mentünk Shellhabourba, mert a Laura anyukáját, Julie-t kisértük el munkába. Ő minden héten megcsinálja ezt az utat. Amig az első kórházban Julie kezelte a betegeket, mi a Shopping Mall felé vettük az irány. Én nem igazán nézelődtem, de Laurának vettünk egy ruhát. Ebéd után a következő kórházba mentünk, ahol ott hagytuk Juliet, Laurával pedig elindultunk a part mentén Hyams beach felé. Útközben megálltunk Vincentiában, ahol sétáltunk egyet a tengerparton, aztán irány Hyams beach, ami arról hires, h itt a világon a legfehérebb a homok (Guinness rekordokban is benne van). Tényleg nagyon fehér, és a viznek a szine… Remélem valamennyire visszaadják a fotók. Ezt a beachet rögtön fürdőruhába öltözve vettük birtokba, és egy jót csobbantunk, közben a Laura viz alatti kamerájával szórakoztunk. Amikor kijöttünk a vizből elég hideg volt, és már vissza kellett mennünk Juliért, mert már végzett a munkával. Elfoglaltuk a szállásunk, amiről sajnos elfelejtettem képet csinálni. Nagyon jó kis szobánk volt, és egy giga nagy fürdő… A zuhany kb akkora volt, mint az egész fürdőszobám, ami nem nagy, de zuhanynak igen nagy… Este elmentünk a szomszédban lévő vendéglőbe, ahol nagyon finom thai kaját ettünk, majd ezt egy esti seta keretében ledolgoztuk:-) Majdnem 9 órát aludtunk, amit már néhány hete nem nagyon sikerült…:-)

Másnap reggel elég laza volt az indulás, kicsit körbe autóztunk Shellhabourban, és utána ledobtuk Julie-t a Shellhabour-i kórháznál, és mi Jamberoo-ba mentünk, ami kb egy 20 perces auto út volt. Jamberoo-ban található egy oriás aquapark:-) Kicsengettük az iszonyat drága belépőt, de csak fél napot töltöttünk itt, mert vissza kellett menni Julie-ért. Ezt annyira nem bántam, már kinőttem az ilyen helyeket. Amennyit ott voltunk azt nagyon élveztem. Volt bob pálya, többféle vizicsúszda, hullámmedence, canyoningos ugró medence stb…:-) Sikerült kicsit lebarnulnom, pedig nagyon rendesen bekentem magam. Utána hazafelé egy szebb útvonalon jöttünk, a part mellett, és megálltunk egy blow hole melett Kiama-nál. Az utolsó kórháznál Laurával inkább egy délutáni szunyokálással töltöttük az időt. Aztán eldöntöttük, hogy megnézzük este a 2012-t (nem tudom, h otthon adják-e mar…) Az első vetitésre nem kaptunk jegyet, de szerencsére fél órával később is adták, arra meg még volt jó jegy:-) Addig is elvoltunk a Max Brennerben, ami egy nagyon jó csokis, kávézós hely (ausztrál lánc). A filmről annyit, hogy a story nem annyira jó, de nagyon jól van megcsinálva, és végig akciós, fel sem tűnt, h 2 és fél órás… Ha megnézitek, akkor mindenképp érdemes moziban.

Azóta csak lazulás volt, és némi adminisztrativ intézkedés a sulihoz meg ilyenek. Szerencsére nem jött be a hétvégi időjárás előrejelzés, kb 4-5 fokkal kevesebb volt, 35 fok. Úgyh egész hétvégén fagyit ettem:-) Vasárnap este pedig elmentünk szülinapom alkalmából vacsizni. Ma meg a házat próbálom kicsit rendebe szedni...

Képeket most ide nem raktam, hanem mindent feltöltöttem picasára: (korábbi albumokat is)

http://picasaweb.google.com/hudzsy

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hannadownunder09.blog.hu/api/trackback/id/tr211545298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

L.Vercsi 2009.11.23. 18:21:08

Hű, nagyon klassz lehetett!! És mi az, h kinőtted a víziparkot??? Azt nem lehet!:)
Én ma elhoztam a Copy Generalból a csoportképet, elég jó lett (mondták, h a felbontás elég kicsi ekkora képmérethez, de asszem így is pofás lett). Mindenki jó hülye fejet vág, mert épp ordítjuk, h DANUBIUS:)
No jó légy, várunk!

(és bocsánat a tolakodásért, de kezd angolosodni a irományod :P )

L.Vercsi 2009.11.23. 18:23:30

Megnéztem a képeket is! Ilyen csodaszép helyeket... :)

SH. Hanna 2009.11.23. 23:46:35

Jó, akkor nem nőttem ki... Csak nem tudok egy egész napot ott tölteni. (Ugyanez volt nyáron a vidámparkkal)
Ma volt az eddigi lejobb evezésem itt létem alatt:-) Egy 2002-es Sykes-ban mentem, eléggé le volt már strapálva ahhoz képest, de nagyon jó volt. A hajótest elég nehéz, de mégis jól siklik:-) Ez végre kárpótolt a tegnapi szenvedésemért. (szőrnyű nagy szél volt, és alig vártam, h visszaérjek)
Bocsánat az angol miatt. Majd decemberben felturbóhatjátok a magyaromat... De igy legalább Ti is gyakorolhattok egy kis angolt:-)

L.Vercsi 2009.11.24. 10:33:07

Na, ez jól hangzik! Akkor csak belelendülsz!
Közben eszembe jutott, h vajon miért is nem akarsz 39 fokban hatezres felmérőt húzni ergón...:) Még meg kell szokni, h ott nyár (és szuper evezős idő) van.
Bejöttem 9:40-re egy konzultációra, ami elmaradt, sebaj, mert úgyis ilyenkor egy előadásom is van, ami szintúgy elmaradt... Alhattam volna még 2 órát, brr.

SH. Hanna 2009.11.24. 10:48:06

Szerencsére már nincs 39:-)
A többieknek ma délután volt központi ergó felmérő. Képzeljétek itt nincs 6000-es, hanem 30' és meg van kötve, h 20-as tempóval. Régen 6000 volt, most nem rég változtatták. Én ezt is kihagytam, de lehet, h hnap ergózom picit evezés után. Hnap nagyegység, remélem újra 4x vagy 2x:-)
Én ma délután aludtam, majdnem 2 órát, általában kedden be kell iktatnom egy délutáni alvást...

L.Vercsi 2009.11.24. 19:55:02

Miért pont kedd? Vagy máshogy kérdem: miért csak kedd?? :)
Nekem a délutáni szunyóka örök távlatokban van, nem is remélek... :)

SH. Hanna 2009.11.24. 23:07:50

Kérlek szépen azért, mert minden nap hajnali 4-kor van edzés, és 2 hajnali kelés után kell egy szunyókálás. Szerncsére csüt. nincs edzés, csak délután (elvileg), és szombaton pedig általában "csak" 6-ra kell menni. Néha máskor is beficcen egy kis szundi, de a keddi az alap:-)

allianna 2009.11.25. 16:01:28

hahóóó, üdv..Anna

SH. Hanna 2009.11.26. 06:01:31

Hahóóó
Azt hittem, h igy megviselt az ergofelmérő...
Sok a munka? Vagy nehéz a házasélet?
;-)))

L.Vercsi 2009.11.26. 07:58:35

Azt azért megsúgnám, hogy ÖTYE-n olyan terülj-terülj asztalkámmal fogadot minket Anna!
Szóval a kaja dologgal jól halad:) Lehet épp főz vmit!

SH. Hanna 2009.11.29. 00:28:02

:-(((
Netán az unoka projekt is beindult?:-)

allianna 2009.11.30. 15:44:32

vannak lépcsőfokok, amelyeket az ember nem ugorhat át...
süti beállítások módosítása